PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkresy nieskładkowe-świadectwo pracy › Re: Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
    From: tuptuś <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okresy nieskładkowe-świadectwo pracy
    Date: Wed, 3 Mar 2004 18:43:14 +0100

    Wed, 3 Mar 2004 16:43:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Judyta napisał(a):

    > Otrzymałam świadectwo pracy i bardzo zaniepokoił mnie punkt 10 świadectwa
    > pracy.
    > Chciałabym się upewnić, czy w tym punkcie należy wpisywać po kolei
    > od......do zwolnienia lekarskie, na których byłam od rozpoczęcia pracy,
    > czyli od 1990 roku do chwili obecnej ?
    > Od kiedy weszła ustawa w życie o okresach składkowych i nieskładkowych ?
    > Proszę o jakieś podstawy prawne, które mogę znaleźć na Internecie.
    >
    > Jakie to są okresy składkowe i nieskładkowe i od kiedy obowiązują.?
    >
    > Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź ! Pozdrawiam

    tak tam trzeba wpisywac dokladne daty L4 wszystkie nawet opieke nad
    dzieckiem to obowiazuje od 15 listopada 1991r. wtedy weszla w zycie ta
    ustawa / ZUS o zaopatrzeniu emerytalnym pracownikow tam sa podane
    dokladnie wszytkie okresy skladkowe i nieskladkowe np: chorobowe,urlopy
    bezplatne i wychowawcze i dewizowe
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)