PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat? › Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    From: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    Date: Sat, 16 Aug 2003 15:10:42 +0200
    Sender: a...@6...29.248.17

    "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bhl84f$2h9d$1@arrakis.solutions.net.pl...
    > mozna,
    > bronic.

    > 14 dni od momentu przyjęcia do wiadomości, 14 dni roboczych czyli nie
    licząc
    > niedziel, świąt, wolnych piątków, szybkich poniedziałków itp...
    > Jak się bronić?
    > Najlepiej pogadać z dyrektorem, przedłożyć podpisany przez siebie zakres
    > obowiązków. Zakres musiałeś otrzymać na osobnym druku, jeśli masz umowę o
    > pracę.
    > Jeśli "robienie tego" nie należy do Twoich obowiązków - to negocjuj o
    aneks,
> [...]
    problem jest w tym ze nie ma takiej listy, czy tez zakresu.
    Dzwonilem tez do naszego dzialu DRH i tam mowia ze cos takiego robia teraz
    ale jeszcze nie ma oficjalnego.
    I to mnie doprowadza do szalu, bo oni za bardzo nie maja podstaw powiedziec
    ze to nalezy a ja im ze nie i tak w kolko macieju :(
    No tak ale nadal pozostaje pytanie co z faktem ze w poniedzialek dostaje
    jeszcze raz to samo polecenie.
    Nie wiem czy powiedzenie im ze nie mam listy obowiazkow, a moim zdaniem to
    do nich nie nalezy oraz ze skoro mam dostac nagane to musi tam byc
    wytlumaczenie dlaczego ja dostaje oraz ze to jednak nalezy do moich
    obowiazkow, no bo tak to dadza mi jeszcze raz to samo polecenie ja powiem ze
    nie i bedzie druga nagana (mozna tak?) nie dajac piewrszej do reki mowic o
    drugiej?

    Z tym godzeniem warte zapamietania :)
    Adam