PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest w Eurobanku? › Re: Jak jest w Eurobanku?
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak jest w Eurobanku?
    Date: Tue, 14 Dec 2004 12:28:56 +0100

    Re to: Immona [Tue, 14 Dec 2004 11:51:23 +0100]:

    > Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
    > bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla
    > kazdego", a wiec pracownicy sa w pelni wymienni.

    Owszem, ale z tonu dyskusji wnioskuje, ze chodzilo konkretnie
    o to, ze "bank jest 'g...'". W tym wypadku jesli chcialoby sie
    pracowac na podobnym stanowisku w innym banku, sadze ze jednak
    doswiadczenie bedzie przydatne.

    > Przy aplikowaniu na jakiekolwiek wyzsze stanowisko w banku,
    > wymagajace wiedzy merytorycznej (analityk kredytowy lub
    > jego asystent, specjalista ds. programow lojalnosciowych etc.)
    > doswiadczenie np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych
    > ambicji i umiejetnosci znalezienia sobie czegos zgodnego
    > z wyksztalceniem.

    No ale to jak wszedzie -- jesli ktos aplikuje na kierownika
    a w CV ma tylko prace na budowie to szanse ma raczej marne ;)
    Ja wlasciwie tez uznalam defaultowo ze skoro ktos sklada podanie
    na takie a nie wyzsze stanowisko, to wlasnie takie mu odpowiada.

    > przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione
    > w bankach przy aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje
    > lepiej :)

    W bankowosci mialam przyjemnosc pracowac przez miesiac, i to
    na konkretne zlecenie zwiazane z obsluga systemu bankowosci
    elektronicznej -- tak ze nie mam zielonego pojecia jak wyglada
    "droga kariery" w takiej instytucji :) Podejrzewam jednak, ze
    lepiej sie mimo wszystko spojrzy na pierwsza prace w charakterze
    sprzedawcy produktow bankowych niz jako kasjer w markecie.
    Jest to niewatpliwie blizsze branzowo...

    Kira