PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest w Eurobanku? › Re: Jak jest w Eurobanku?
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak jest w Eurobanku?
    Date: Tue, 14 Dec 2004 11:51:23 +0100

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:cpmf9r$lls$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ludzie, ale Wy dziwnie do tego podchodzicie... Zaczepic sie na
    > 2-3 miesiace w tym "gownianym" i w miedzyczasie wysylac swoje
    > papierki do "normalnych" -- te zwykle szukaja z doswiadczeniem
    > ktore przeciez jako pracownik banku wlasnie masz...
    >
    > Zupelnie inaczej wygladasz piszac "szukam pracy w Waszym banku
    > bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
    > pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi
    > wieksze mozliwosci rozwoju".

    Te niecenzuralnie okreslone stanowiska bankowe to najnizsza kadra
    obslugujaca - sprzedaz bezposrednia i telefoniczna, call center, obsluga
    klienta etc. Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
    bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla kazdego", a
    wiec pracownicy sa w pelni wymienni. Przy aplikowaniu na jakiekolwiek wyzsze
    stanowisko w banku, wymagajace wiedzy merytorycznej (analityk kredytowy lub
    jego asystent, specjalista ds. programow lojalnosciowych etc.) doswiadczenie
    np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych ambicji i umiejetnosci
    znalezienia sobie czegos zgodnego z wyksztalceniem. Znacznie szybciej
    przyjma na takie stanowisko kogos z doswiadczeniem w innej niz bank
    instytucji finansowej lub jakiejkolwiek firmie na podobnym stanowisku (w
    przypadku stanowisk marketingowych, informatycznych itd.).

    Oczywiscie praca na takich stanowiskach daje doswiadczenie zawodowe
    przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione w bankach przy
    aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje lepiej :)

    I.