PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle moge byc na zwolnieniu lekarskim? › Re: Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
    From: "Marek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
    Date: Thu, 11 Nov 2004 16:31:47 +0100

    Tak wiec rozumiem ze w moim przypadku najlepiej odczekac pol roku na
    zwolnieniu, potem isc do pracy i dostac wypowiedzenie od pracodawcy. Jest to
    firma zatrudniajaca ponad 20 osob, nawet ponad 1000 osob;) Wiele osob z
    mojej pracy po odejsciu sklada pozew do sadu pracy o stosowanie mobbingu
    przez przeloznego i o ile mi wiadomo w okresie wypowiedzenia (3 miesiace)
    otrzymuja wynagrodzenie. Nie wiem czy warto dochodzic swoich roszczen
    dotyczacych mobbingu w pracy...