PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle moge byc na zwolnieniu lekarskim? › Re: Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
    From: "Marek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile moge byc na zwolnieniu lekarskim?
    Date: Thu, 11 Nov 2004 14:34:26 +0100

    news:5pa5p0lghss43v7hconaafas4rrhepm55u@4ax.com...
    > Pięknego dnia Thu, 11 Nov 2004 00:37:02 +0100, "Marek"
    > <m...@o...pl> zakodował:

    > 180 dni, potem komisja ZUSowska.

    > Jeżeli w ciągu ostatniego miesiąca dowiedziałeś się o naruszeniu przez
    > niego podstawowych obowiązków pracodawcy, to tak. Wtedy w momencie
    > złożenia takiego pisma kończysz pracę. Inaczej nie może być mowy o
    > winie pracodawcy - to Ty wypowiadasz "zwyczajnie" umowę.

    > Tak, ale w przypadku zwykłego wypowiedzenia.

    > Tak, masz to w świadectwie pracy jako okres nieskładkowy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,

    Czyli jak bedzie dla mnie najlepiej? Lecze sie na wrzody, nie chce wracac do
    pracy z powodu stresu i panujacego mobbingu. Chce byc jak najdluzej na
    zwolnieniu. Rozumiem ze 180 dni moge siedziec, potem przychodzi komisja
    ZUS-owska i mnie bada??? Czyli po 6 miesiacach od rozpoczecia zwolnienia
    lekarskiego ,moge wypowiedziec umowe o prace np. z tytulu mobbingu. Czy
    wtedy jesli ja wypowiadam pracodawcy umowe o prace, nalezy mi sie
    3-miesieczna odprawa?
    Dziekuje