PracaGrupypl.praca.szukanaDam pracę w biznesie. › Re: Dam pracę w biznesie.
    Subject: Re: Dam pracę w biznesie.
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana,pl.praca.oferowana,pl.praca.szukana,pl.biznes
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Date: Tue, 29 Dec 2015 21:19:44 +0100

    W dniu 2015-12-29 o 15:34, jessy pisze:
    > OPIEKUN PROJEKTÓW ZAKUPOWYCH

    Skoro oferta znowu stała się aktualna, to zakładam, że nie tylko ja mam
    "takie" podejście do pracy, że u Pana pracy bym nie znalazł.

    Miał Pan tak dużo zgłoszeń i mimo tego nie udało się wybrać?

    Aaaa... już wiem! Teraz to Pan szuka pracy, stąd ogłoszenie na grupie
    szukana...
    Ale że na pl.biznes?

    Niektórzy nie uczą się nawet na własnych błędach...

    Pozdrawiam
    Piotr

    PS.
    "Zabronione jest wysylanie ogloszen i reklam w grupach, ktore do tego
    nie sluza. A dokladniej -- wszedzie, z wyjatkiem kilku grup specjalnie
    do tego przeznaczonych, lub jesli ogloszenie jest "na temat" i
    jednoczesnie opis grupy dopuszcza wysylanie takich ogloszen. Typowo
    ogloszeniowymi grupami sa hierarchie pl.ogloszenia.* i pl.praca.* (z
    wyjatkiem pl.praca.dyskusje). Ogloszeniom nie sluzy natomiast pl.biznes,
    czy cala hierarchia pl.biznes.*. Sa to grupy dyskusyjne, podobnie jak
    wiekszosc pozostalych. Opisy grup mozesz sprawdzic pod adresem
    http://www.usenet.pl/opisy/."