PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy był ktoś na rozmowie kwalfikacyjnej w SONOCO Łódź? › Re: Czy był ktoś na rozmowie kwalfikacyjnej w SONOCO Łódź?
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy był ktoś na rozmowie kwalfikacyjnej w SONOCO Łódź?
    Date: Thu, 27 Oct 2005 15:47:24 +0100

    Użytkownik "Paszczak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1281.000001fa.435fadb9@newsgate.onet.pl...
    > Pytanie jak w temacie.
    > Ciekaw jestem jak taka rozmowa przebiega, na co sie trzeba przygotować.
    > Firma duża i poważna, wydaje sie rozwojowa.
    > Ogłoszenia dawali bez posrednictwa agencji.
    >
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    >
    > Pozdr...
    > Paszczak
    >
    > --

    Firma jest faktycznie poważna. Widać to zresztą po ogłoszeniach jakie dają.
    Zastanowiło mnie to już jakiś czas temu - kogo dziś stać na to, żeby przez
    wiele tygodni inwestować w całostronicowe ogłoszenia przez wiele tygodni na
    stanowisko... mechanika!
    To dobrze wróży że chcą mieć bardzo dobrą kadrę na wszystkich szczeblach.

    Asia

    P.S. Jak się przygotować niestety nie wiem, ale życzę powodzenia!!!
    Pamiętam Pana z któregoś z dawnych maili...
    Cieszę się więc że coś drga i że mam Pan spotkania i że się Pan nie poddaje.
    Tak trzymać!!!