PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.

  • 1. Data: 2016-11-30 14:45:01
    Temat: Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
    Od: p...@i...eu

    Witam kolego chciał bym cie prosić o pomoc w znalezieniu osob takich jak ja
    oszukanych przez ta firme. po rozmowie z zaprzyjaźnionym prawnikiem na emeryturze
    njlepszy sposób by ich wykonczyc jest pozew zbiorowy ale musze mieć co najmniej 10
    oszukanych wiec ja nie ukrywam maila i wpisze w prost p...@i...eu Proszę w
    temacie wpisac oszukany ja jestem z pod gliwic nie chce od nikogo kasy ale tylko
    zgnoic ta firme za te praktyki

  • 2. Data: 2018-11-13 05:27:54
    Od: r...@g...com

    Mnie tez oszukuja a ja jestem z rud raciborskich ale jak narazie pracuje tu 3 miesiac
    i zamierzam sie z tad zwolnic