PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    From: "R-nee" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Date: Fri, 8 Nov 2002 11:45:27 -0000
    Sender: a...@p...onet.pl@213.70.40.2

    "mer" <b...@n...pl> wrote in message
    news:aqebmn$8sn$1@news.onet.pl...
    > Przeciez to potrafi kazdy w miare porządny program do obslugi firmy, który
    kosztuje na przyklad 4000
    > zł a nie 14 tys. dolarów. W tym tanim też szef na zapleczu bedzie widział
    jak obrót
    Chlopie zejdz na zemie 14k$ kosztuje 28 dni konsultanta po szmacianych
    stawkach bez kosztow. Sam system, tak dokladnie to poszczegolne rozwiazania
    SAP to grube 100ki K$ na licencje(jedna na uzytkownika) i na wdrazanie.

    > A tak wogóle to ciekawi mnie SAP, ale nie mialem z nim kontaktu i może
    dlatego nie chce mi sie
    > wierzyć, że jest naprawde wart tyle ile kosztuje.
    Sa 2 najwazniesze punkty dotyczace przewagi R3 w tym wypadku. Po 1sze jest
    praktycznie jedyny, po 2gie zaden ten ktory z nim konkuruje nawet nie jeczy
    do ilosci i jakosci rozwiazan ktore SAP wprowadzil w zycie.

    Pzdr.