PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prumerica Financial

  • 1. Data: 2003-11-29 21:57:39
    Temat: Prumerica Financial
    Od: "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun>

    Ich ogłoszenia pojawiają się dosyć często. Oczywiście o tym jaka to firma
    nie ma ani słowa, ale ogłoszenie zaczyna się od "wielka amerykanska firma o
    125 letniej historii..pasmo sukcesów.."itp.blabla..
    poszukuje specjalisty ds. sprzedaży (lub cos takiego)..
    Zawsze pojawia się że oferują wynagrodzenie min. 4 000 zł (ew $ 1000).
    Zazwyczaj ogłoszenia puszczane są przez jakieś doradztwo.

    No i teraz się zaczyna... dzwoni gość, mowi ze PRUMERICA FINANCIAL i
    zaprasza na rozmowę.
    Ja zadałem sobie trudu i znalazłem, że zajmują się ubezpieczeniami na
    życie - ale pewnie 95% innych
    idzie na rozmowe myśląc że jakas super firma finansowa chce ich do pracy.
    Poszedłem z ciekawości na to spotkanie - pan przez sporo czasu opowiadał o
    firmie, że oni nie podchodza do sprzedaży tak jak inni ubezpieczeniowcy, -
    ogólne cudowna firma dbająca najlepiej jak się da o dobro (ubezpieczonego)
    klienta - "zebym mógł się zastanowić czy chcę". Jeżeli bym się zdecydował-to
    miałem przyjść na jakieś inne spotkanie.
    Oczywiście dałem sobie spokój..
    A chłopaki ogłaszają się i ogłaszają neizmiennie od paru miesięcy..

    I doszedłem do wniosku - że goście w ten sposób nie szukają ludzi do pracy
    (bo pewnie już pół miasta było u nich na rozmowie ) tylko fra... tzn.
    udzi - którzy pojdą dalej i będą opowiadać jaka to wspaniała firma itp. Ze
    oni co prawda nie chcieli zostac agentem ubezpieczeniowym, ale sama firma
    jest taka super, że polecają innym itp..
    Sam przyznam, że miałem takie wrażenie o nich po wyjsciu z rozmowy - ale gdy
    widzę kolejne ogłoszenia - to czuję ze ktoś chciał mnie sfrajerzyć....

    Ktoś z Was trafił na tą firmę? A może przez przypadek już nawet dla nich
    pracuje?

    neco

  • 2. Data: 2003-11-29 23:54:20
    Temat: Re: Prumerica Financial
    Od: "chello" <a...@i...pl>

    Użytkownik "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzę kolejne ogłoszenia - to czuję ze ktoś chciał mnie sfrajerzyć....
    >
    > Ktoś z Was trafił na tą firmę? A może przez przypadek już nawet dla nich

    Faktycznie jest to dosc duza firma amerykanska zajmujaca sie nie tylko
    ubezpieczeniami lecz rowniez dzialajaca w innych niszach sektora
    finansowego. sprawdz na ich amerykanskiej stronie, chyba www.prumerica.com.
    Wiecej napisac nie moge :) Jednakze nie pracuje dla nich :)

    ACh

  • 3. Data: 2003-11-30 12:12:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    neco; <bqb4ok$6sl$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > Zawsze pojawia się że oferują wynagrodzenie min. 4 000 zł (ew $ 1000).
    > Zazwyczaj ogłoszenia puszczane są przez jakieś doradztwo.

    Poszukaj w archiwum - o ile się nie mylę było i dodatkowo troche
    negatywnie [m.in. w kontekście przenoszenia amerykańskich metod bez
    obróbki na polski rynek].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2003-12-01 09:43:23
    Od: "JC" <j...@d...net>

    "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun> wrote in message
> [...]
    > Zazwyczaj ogłoszenia puszczane są przez jakieś doradztwo.
    >
    > Ktoś z Was trafił na tą firmę? A może przez przypadek już nawet dla nich

    Moja zona byla u nich na rozmowie i "tescie" (takim dla przyglupów).
    Proponuja rzeczywiscie 4-6k brutto, ale w ramach wlasnej dzialalnosci gosp.
    i trzeba przyniesc im na dzien dobry min. 200 adresów potencjalnych
    klientów.

    JC