PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna w UK

  • 1. Data: 2006-11-18 12:15:45
    Temat: Praca zdalna w UK
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Witka,

    Przeszukalem archiwum ale jakos nie znalazlem odpowiedzi... macie jakies
    doswiadczenia z szukaniem pracy zdalnej w UK ? Chodzi mi oczywiscie o branze
    IT, administracja systemami, Java, ewentualnie PHP. Chcialbym dac gdzies
    jakies ogloszenie ale za bardzo nie wiem gdzie.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2006-11-18 14:11:18
    Temat: Re: Praca zdalna w UK
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > branze IT, administracja systemami, Java, ewentualnie PHP. Chcialbym dac
    > gdzies jakies ogloszenie ale za bardzo nie wiem gdzie.

    4 posty niżej

  • 3. Data: 2006-11-18 22:10:47
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > 4 posty niżej

    A mógłbyś jaśniej bo na dzisiejszą chwilę nie widzę odpowiedzi...

  • 4. Data: 2006-11-19 07:42:40
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > 4 posty niżej

    Owszem jest post, jest czlowiek, ale to on sie oglasza, a chce ja. Kontakt
    nawiazalem, ale w sumie bardziej zalezy mi na wyspiarskim serwisie ala
    jobpilot.pl gdzie moglbym zrobic swoj profil i zaznaczyc "online job".

  • 5. Data: 2006-11-19 09:32:42
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    http://www.jobpilot.com/ - trochę kreatywności

  • 6. Data: 2006-11-19 09:33:59
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    yale napisał(a):

    > A mógłbyś jaśniej bo na dzisiejszą chwilę nie widzę odpowiedzi...

    a przeczytałeś tego posta ze zrozumieniem, bo chyba nie bardzo.
    Bo jak zajrzysz w archiwum grupy pl.praca.oferowana to znajdziesz oferty
    tegoż użytkownika.

  • 7. Data: 2006-11-19 10:27:52
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > http://www.jobpilot.com/ - trochę kreatywności

    jobpilot.pl jak najbardziej wyszukuje ofert również i na wyspach, więc
    podałeś angielskojęzyczną wersję tej samej strony.
    Kolega prosił coś "ala jobpilot.pl" więc logiczne jest że nie chodziło mu o
    to samo!
    Z drugiej jednak strony podzielam zdanie o kreatywności, stron jest dość
    dużo w wyszukiwarce np. http://reed.co.uk/

  • 8. Data: 2006-11-19 10:34:56
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > a przeczytałeś tego posta ze zrozumieniem, bo chyba nie bardzo.
    > Bo jak zajrzysz w archiwum grupy pl.praca.oferowana to znajdziesz oferty
    > tegoż użytkownika.

    1. 4 posty niżej to pojęcie względne (google via czytniki newsów)
    2. Dalej nie wiem o którym poście w końcu mówimy, ja miałem na myśli "Praca
    w UK" ktory opublikował "JAN"
    3. W poście tym odnajduje jedynie pytanie
    4. Szukałem na p.p.o i nie znajduje dalej odpowiedzi.

    Przypominam jeszcze raz post autora:
    "macie jakies doswiadczenia z szukaniem pracy zdalnej w UK"
    "Chcialbym dac gdzies jakies ogloszenie ale za bardzo nie wiem gdzie."

    więc co ma do tego p.p.o.?

    Ja ze swojego doświadczenia powiem tyle, że łatwo o zwykłe ogłoszenia (full
    part time) ale już w przypadku ofert zdalnych (pomijając freelancerowe
    strony) to już trudno stąd moje zainteresowanie tematem.
    Naprawdę chcę się dowiedzieć a nie wdawać się w zbędną dyskusję.

  • 9. Data: 2006-11-19 11:22:50
    Od: Tomek <t...@v...pl>

  • 10. Data: 2006-11-19 11:27:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    yale napisał(a):

> [...]
    > strony) to już trudno stąd moje zainteresowanie tematem.
    > Naprawdę chcę się dowiedzieć a nie wdawać się w zbędną dyskusję.

    455db081$...@n...home.net.pl a resztę można znaleźć na p.p.o jak się
    poszuka postów tegoż użytkownika.