eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna a lista obecności. › Praca zdalna a lista obecności.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.vectranet.pl!news.bsk.vectranet
    .pl!not-for-mail
    From: "r...@g...pl" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca zdalna a lista obecności.
    Date: Thu, 19 Aug 2004 22:35:13 +0200
    Organization: VectraNet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: gsl.bsk.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bialystok.bsk.vectranet.pl 1092947713 27744 81.15.203.13 (19 Aug 2004
    20:35:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@b...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Aug 2004 20:35:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.2 (This is not a psychotic episode. It's a cleansing moment of
    clarity.)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:124364
    [ ukryj nagłówki ]

    Dobry wieczór.

    Byłem dziś na rozmowie w jednej firmie, w skrócie mam tam pracować na
    umowe o prace, w umowie jest miejsce wykonywania pracy etc. wszystko tak,
    jak powinno być w umowie o prace, z tym że z pewnych przyczyn (mniejsza
    z tym jakich) większość prac będę wykonywał zdalnie z domu, i
    faktycznie w firmie będe się pojawiał niezbyt często. W pewnym
    momencie wynikła kwestia jak roziwązać sprawe listy obecności? Ponoć
    lista musi być podpisywana codziennie, żeby się PIP nie uczepił w razie
    kontroli. I tu nasuwa sie pytanie jak to rozwiązać aby wszystko było
    zgodnie z przepisami?
    Właściwie to nie jest mój problem, ale mnie interesuje :) więc proszę
    o podsunięcie jakiegoś rozwiązania.


    Rygel



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1