1. Data: 2003-10-26 21:59:42
Temat:Praca nocna (Wrocław)
Od:Loncik <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje pracy nocnej, jako ze jestem studentem Elektroniki i
Telekomunikacji na studiach dziennych mgr., wiec dzien odpada. Najlepiej
jako ochrona, stróż, barman. Posiadam prawo jazdy kat.B, bardzo dobra
znajomosc komputera, biegla obsluga wszelkich programow, znajomosc
jeszyka angielskiego, podstawy rosyjskiego, doswiadczenie w pracy
barmana i kucharza (praca w Pizza Hut). Tylko noc (od godz 18.00),
ewentualnie soboty - dzien, ewentualnie jakies prace dorywcze.
Pozdrawiam Grzegorz.