PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na część etatu i delegacja.

  • 1. Data: 2015-11-20 14:45:11
    Temat: Praca na część etatu i delegacja.
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Pracuję obecnie na 1/4 etatu, mam w umowie sztywno wyznaczone dni i
    godziny pracy:
    poniedziałek - 4h
    środa - 4h
    piątek - 2h
    Zaszła teraz potrzeba żebym wyjechał na delegację, będzie to minimum 2
    dni, sama podróż w jedną stronę samochodem to ze 4 godziny, pociągami
    jeszcze więcej. Jak by nie patrzeć to i tak któryś dzień tej delegacji,
    to będzie mój dzień wolny od pracy.
    Nie mam nic przeciwko wyjazdowi ale sama podróż zajmuje całą moją
    dniówkę a jeszcze jadę w konkretnym celu, wykonać pewną pracę i wychodzi
    mi, że dokładam się do tego interesu.
    Jak to sensownie rozliczyć żebym nie był robiony w balona?