PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Front-End Developer (AngularJS, Node.js) min. 2 lata doświ

  • 1. Data: 2017-11-23 15:00:02
    Temat: Poznań => Front-End Developer (AngularJS, Node.js) min. 2 lata doświ
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym klientem jest poznańska firma IT związana z rozwiązaniami
    dla branży TSL. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Front-End Developer (AngularJS, Node.js) min. 2 lata doświadczen
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * projektowanie i tworzenie nowej aplikacji www na bazie
    dotychczasowego rozwiązania desktopowego
    * analiza procesów i modelowanie ich w systemie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * znajomość technologii:
    ** CSS3, HTML5
    ** JavaScript/TypeScript
    ** jQuery
    ** AngularJS
    ** Node.js
    ** Express.js
    ** JSON/RESTful Services
    * umiejętność analitycznego myślenia
    * umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w tworzeniu aplikacji typu SPA

    ***** Proponujemy:

    * szybki i sprawny proces rekrutacyjny
    * możliwość rozwijania i doskonalenia swoich kwalifikacji
    zawodowych
    * miłą atmosferę pracy w doświadczonym zespole
    * atrakcyjne warunki zatrudniania w oparciu o umowę o pracę bądź
    B2B (do wyboru przez kandydata)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1711