PracaGrupypl.praca.dyskusje › PILNE jaki jest numer ewidencyjny podkarpackiej kasy chorych? (lbo gdzie to znalezc?)

  • 1. Data: 2003-07-09 00:28:04
    Temat: PILNE jaki jest numer ewidencyjny podkarpackiej kasy chorych? (lbo gdzie to znalezc?)
    Od: "blebol" <s...@p...fm>

    A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
    odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki
    I Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-09 05:31:32
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
    > odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki
    > I Pozdrawiam

    09R
    znalezc to mozna na www.zus.pl

    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-09 06:25:16
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    blebol napisał:

    > A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
    > odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki

    Od czasu reformy, numer nie ma znaczenia - zgodnie z wyjaśnieniem ZUS.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-09 08:02:50
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Od czasu reformy, numer nie ma znaczenia - zgodnie z wyjaśnieniem ZUS.

    bład wlasnie od czasu reformy numer nadal ma znaczenie. ponizej wyjasnienie
    zus na ten temat.

    Wykazywanie informacji dotyczących oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia w
    dokumentach zgłoszeniowych
    Zgodnie z art. 206 i 207 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o powszechnym
    ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (Dz.U. nr 45, poz. 391) z dniem
    wejścia w życie ustawy, tj. z dniem 1 kwietnia 2003 r. regionalne kasy
    chorych przekształcają się w oddziały wojewódzkie Funduszu, natomiast
    centrala Branżowej Kasy Chorych dla Służb Mundurowych wchodzi w skład
    centrali Funduszu, a oddziały terenowe Branżowej Kasy Chorych dla Służb
    Mundurowych wchodzą w skład właściwych oddziałów wojewódzkich Funduszu.

    W związku z powyższym, od 1 kwietnia 2003 r. płatnicy składek nie będą
    wypełniali w dokumentach ZUS ZUA i ZUS ZZA pola "Nazwa kasy". Natomiast
    wypełniając pole 01 w bloku XI (formularza ZUS ZUA) lub pole 01 w bloku VIII
    (formularza ZUS ZZA) zobowiązani będą stosować poniższe symbole
    poszczególnych oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia:

    01R - Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia we
    Wrocławiu
    02R - Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
    Bydgoszczy
    03R - Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
    04R - Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej
    Górze
    05R - Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
    06R - Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
    07R - Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie
    08R - Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu
    09R - Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie
    10R - Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Białymstoku
    11R - Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Gdańsku
    12R - Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach
    13R - Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
    Kielcach
    14R - Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
    Olsztynie
    15R - Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
    16R - Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
    Szczecinie

    Wymienionych symboli oddziałów wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia
    płatnicy składek zobowiązani są używać do wypełniania dokumentów
    przekazywanych do Zakładu po 31 marca 2003 r., niezależnie od okresu,
    jakiego dotyczy zgłoszenie, tzn. niezależnie od tego, czy zgłoszenie dotyczy
    okresu bieżącego czy też okresów sprzed 1 kwietnia 2003 r.

    W przypadku gdy w dokumencie składanym po 31 marca 2003 r. płatnik składek
    wypełni pole "Nazwa kasy" - dokument ten nie będzie traktowany jako błędny.
    W sytuacji gdy płatnik wypełniając dokument ZUS ZUA lub ZUS ZZA w polach 01
    i 02 w bloku XI w formularzu ZUS ZUA lub w bloku VIII w formularzu ZUS ZZA
    wpisze dane (kod i nazwa) dotyczące Branżowej Kasy Chorych - systemowo,
    według adresu zamieszkania ubezpieczonego, zostanie dokonane jego
    przypisanie do właściwego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.

    Powyższe zasady wypełniania dokumentów zostaną uwzględnione w kolejnym
    wydaniu programu "Płatnik". Natomiast w aktualnej wersji programu przy
    wpisaniu przez płatnika (z ręki lub wybraniu z listy) kodu odpowiadającego
    kodowi oddziału Funduszu, automatycznie zostanie naniesiona nazwa kasy
    chorych, czego nie należy traktować jako błąd.

  • 5. Data: 2003-07-10 07:06:21
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek napisał:

    > bład wlasnie od czasu reformy numer nadal ma znaczenie. ponizej wyjasnienie
    > zus na ten temat.

    Ups - chyba zbytnio uprościłem komunikat ZUSu dot. Płatnika.

    Flyer

  • 6. Data: 2003-07-10 09:55:46
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Ups - chyba zbytnio uprościłem komunikat ZUSu dot. Płatnika.

    spoko kazdemu moze sie trafic gorszy dzien

    --
    Tomek (PUP Kwidzyn)

    t...@w...pl
    GG: 986254

  • 7. Data: 2003-09-09 18:36:16
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

    1

  • 8. Data: 2003-09-10 18:57:50
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Witaj!

    Podkarpacka kasa chorych nr ewidencyjny 09

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl