1. Data: 2003-07-09 00:28:04
Temat:PILNE jaki jest numer ewidencyjny podkarpackiej kasy chorych? (lbo gdzie to znalezc?)
Od:"blebol" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki
I Pozdrawiam

2. Data: 2003-07-09 05:31:32
Od:"Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
> odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki
> I Pozdrawiam

09R
znalezc to mozna na www.zus.pl

Tomek

3. Data: 2003-07-09 06:25:16
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

blebol napisał:

> A moze oddzialu funduszu? jaki to jest numer (chyba dwucyfrowy) - za
> odpowiedz bardzo dziekuje w imieniu swoim i kolezanki

Od czasu reformy, numer nie ma znaczenia - zgodnie z wyjaśnieniem ZUS.

Flyer

4. Data: 2003-07-09 08:02:50
Od:"Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od czasu reformy, numer nie ma znaczenia - zgodnie z wyjaśnieniem ZUS.

bład wlasnie od czasu reformy numer nadal ma znaczenie. ponizej wyjasnienie
zus na ten temat.

Wykazywanie informacji dotyczących oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia w
dokumentach zgłoszeniowych
Zgodnie z art. 206 i 207 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o powszechnym
ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (Dz.U. nr 45, poz. 391) z dniem
wejścia w życie ustawy, tj. z dniem 1 kwietnia 2003 r. regionalne kasy
chorych przekształcają się w oddziały wojewódzkie Funduszu, natomiast
centrala Branżowej Kasy Chorych dla Służb Mundurowych wchodzi w skład
centrali Funduszu, a oddziały terenowe Branżowej Kasy Chorych dla Służb
Mundurowych wchodzą w skład właściwych oddziałów wojewódzkich Funduszu.

W związku z powyższym, od 1 kwietnia 2003 r. płatnicy składek nie będą
wypełniali w dokumentach ZUS ZUA i ZUS ZZA pola "Nazwa kasy". Natomiast
wypełniając pole 01 w bloku XI (formularza ZUS ZUA) lub pole 01 w bloku VIII
(formularza ZUS ZZA) zobowiązani będą stosować poniższe symbole
poszczególnych oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia:

01R - Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia we
Wrocławiu
02R - Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
Bydgoszczy
03R - Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
04R - Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej
Górze
05R - Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
06R - Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
07R - Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie
08R - Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu
09R - Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie
10R - Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Białymstoku
11R - Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Gdańsku
12R - Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach
13R - Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
Kielcach
14R - Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
Olsztynie
15R - Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
16R - Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w
Szczecinie

Wymienionych symboli oddziałów wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia
płatnicy składek zobowiązani są używać do wypełniania dokumentów
przekazywanych do Zakładu po 31 marca 2003 r., niezależnie od okresu,
jakiego dotyczy zgłoszenie, tzn. niezależnie od tego, czy zgłoszenie dotyczy
okresu bieżącego czy też okresów sprzed 1 kwietnia 2003 r.

W przypadku gdy w dokumencie składanym po 31 marca 2003 r. płatnik składek
wypełni pole "Nazwa kasy" - dokument ten nie będzie traktowany jako błędny.
W sytuacji gdy płatnik wypełniając dokument ZUS ZUA lub ZUS ZZA w polach 01
i 02 w bloku XI w formularzu ZUS ZUA lub w bloku VIII w formularzu ZUS ZZA
wpisze dane (kod i nazwa) dotyczące Branżowej Kasy Chorych - systemowo,
według adresu zamieszkania ubezpieczonego, zostanie dokonane jego
przypisanie do właściwego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.

Powyższe zasady wypełniania dokumentów zostaną uwzględnione w kolejnym
wydaniu programu "Płatnik". Natomiast w aktualnej wersji programu przy
wpisaniu przez płatnika (z ręki lub wybraniu z listy) kodu odpowiadającego
kodowi oddziału Funduszu, automatycznie zostanie naniesiona nazwa kasy
chorych, czego nie należy traktować jako błąd.

5. Data: 2003-07-10 07:06:21
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał:

> bład wlasnie od czasu reformy numer nadal ma znaczenie. ponizej wyjasnienie
> zus na ten temat.

Ups - chyba zbytnio uprościłem komunikat ZUSu dot. Płatnika.

Flyer

6. Data: 2003-07-10 09:55:46
Od:"Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups - chyba zbytnio uprościłem komunikat ZUSu dot. Płatnika.

spoko kazdemu moze sie trafic gorszy dzien

--
Tomek (PUP Kwidzyn)

t...@w...pl
GG: 986254

7. Data: 2003-09-09 18:36:16
Od:"Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1

8. Data: 2003-09-10 18:57:50
Od:j...@g...pl (JaGodka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Podkarpacka kasa chorych nr ewidencyjny 09

--
Best regards,
JaGodka mailto:j...@g...pl