PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Opole => Specjalista ds. Sprzedaży <=

  • 1. Data: 2019-07-11 14:00:02
    Temat: Opole => Specjalista ds. Sprzedaży <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta z Opola, dostawcy oraz integratora systemów
    telekomunikacyjnych i IoT, działającego na polskim rynku od 2002
    roku.
    Firma Klienta zapewnia pełen zakres usług i rozwiązań, od
    planowania i projektowania, poprzez dostawę, instalację i
    konfigurację systemów aż do utrzymania i serwisu gwarancyjnego
    oraz pogwarancyjnego.
    Potwierdzeniem zaangażowania w rozwój Internetu Szerokopasmowego w
    Polsce było otrzymanie tytułu "Diament Forbesa" za trzecie
    miejsce pod względem największego wzrostu wartości firmy za
    okres 2009-2011 w województwie opolskim, w kategorii małych
    przedsiębiorstw.
    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. Sprzedaży
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Prowadzenie całego procesu sprzedaży - prezentacje handlowe,
    kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje umów i negocjacje
    cenowe,
    * Monitorowanie rynku - bycie na bieżąco w zakresie działania
    konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów,
    * Dbanie o bardzo dobre relacje z klientami i utrzymywanie stałego
    portfela kluczowych klientów,
    * Stałe podnoszenie kwalifikacji w obszarze oferowanych produktów i
    usług,
    * Obsługa kluczowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych
    klientów,
    * Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty
    firmy,
    * Pozyskiwanie wysokobudżetowych projektów IT,
    * Realizowanie założonych planów sprzedaży.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wiedza z zakresu rozwiązań infrastrukturalnych i software'u
    wspomagającego decyzje biznesowe, dedykowanych dla klientów z
    sektora enterprise, m.in:
    ** Cloud computing,
    ** Usługi integratorskie,
    ** Rozwiązania sieciowe i serwerownie,
    ** Zarządzanie zasobami IT,
    ** Business intelligence,
    * Doskonała znajomość wybranego segmentu rynku, zbudowane relacje w
    danym sektorze,
    * Samodzielność, determinacja, nastawienie na cel i skuteczność w
    działaniu,
    * Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną
    komunikację,
    * Umiejętność budowania relacji z klientem na szczeblu zarządczym.

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub Umowę B2B,
    * Dofinansowanie do karty sportowej i prywatnej opieki medycznej,
    * Możliwość udziału w szkoleniach,
    * Możliwość dynamicznego rozwoju,
    * Atrakcyjny system prowizyjny,
    * Ubezpieczenie grupowe,