PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaOpole => Specjalista ds. Sieci <= › Opole => Specjalista ds. Sieci <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Opole => Specjalista ds. Sieci <=
    Date: Wed, 12 Jun 2019 11:30:03 +0000 (UTC)

    777

    *****
    ***** Specjalista ds. Sieci
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Udziale w przygotowywaniu prezentacji oraz materiałów technicznych
    i techniczno-marketingowych dla rozwiązań sieciowych
    znajdujących się w portfolio firmy,
    * Prowadzeniu analizy problemów konfiguracyjno-utrzymaniowych, które
    pojawiły się w sieci klienta, w celu ich rozwiązania,
    * Kontakcie z klientem w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiązania i
    jego konfiguracji,
    * Kontakcie z producentami sprzętu w celu zrealizowania powyższych
    punktów,
    * Prowadzeniu laboratoryjnych testów urządzeń i rozwiązań
    sieciowych,
    * Doradztwie technicznym w zakresie wspomnianych urządzeń.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Bardzo dobra wiedza z zakresu switchy i routerów oraz protokołów
    sieciowych,
    * Znajomość zagadnień związanych ze wszystkimi warstwami modelu
    OSI,
    * Praktyczna znajomość budowy oraz działania sieci LAN, WAN, WLAN,
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym:
    ** Zapoznanie się z dokumentacją techniczną sprzętu i
    oprogramowania,
    ** Zswobodną komunikację,
    * Dobry zmysł organizacyjny i analityczne myślenie,
    * Wiedza z zakresu diagnostyki sieci komputerowych,
    * Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
    * Umiejętność i chęć doskonalenia zawodowego,
    * Znajomość protokołów multicastowych,
    * Znajomość protokołu MPLS,
    * Prawo jazdy kat. B
    * Znajomość IPv6.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,
    * Wykształcenie wyższe informatyczne,
    * Certyfikaty CISCO.

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, poprzez kursy i
    szkolenia,
    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub Umowę B2B,
    * Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    * Pracę w przyjaznej atmosferze,
    * Bogaty pakiet świadczeń takich jak:
    * Ubezpieczenie medyczne
    * Ubezpieczenie grupowe