1. Data: 2003-04-15 19:24:24
Temat:Opinie o posadzie w Biedronce
Od:"Xyloo" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym starac sie o stanowisko kierownika Biedronki.
Dziwi mnie jednak ze szukaja na to stanowisko kogos juz od kilku miesiecy.
Moze ktos mogby podzielic sie wrazeniami zpracy w tej sieci,
jak sie pracuje, jaka kultura pacy, place ??

Pozdrawiam
Xyloo

2. Data: 2003-04-15 20:18:34
Temat:Re: Opinie o posadzie w Biedronce
Od:"michu" <6...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moze ktos mogby podzielic sie wrazeniami zpracy w tej sieci,
> jak sie pracuje, jaka kultura pacy, place ??

Jest to siec portugalska - Jeronimo Martins. Ja pracowalem kiedys w tej
sieci jako kierownik dzialu w hipermarkecie Jumbo, potem Jumbo przejela
hypernova i sie usralo. Ja bylem bardzo zadowolony z tej sieci - hyba
najlepsza siec jesli chodzi o sklepy tego typu. Mozesz spodziewac sie okolo
2 tys na reke. Praca - jak bedziesz sam to od rana do wieczora, jak bedziesz
mial zastepce to normalnie. Wada tej pracy jest odpowiedzialnosc materialna
za powierzony towar, takze otaczaj sie zaufanymi ludzmi, do pracownikow badz
ostry ale uczciwy - wtedy oni beda cie szanowali . Zalety - duza
samodzielnosc w podejmowaniu decyzji, mozliwsc zarobienia na boku, duza
pensja jak na dzisiejsze warunki. Ja bym sie nie zastanawial i bral te
robote - moze ze wzgledu na sentyment do Jeronimo Martins i Jumbo. Jak
jestes psychicznie silny to bedziesz bardzo zadowolony. Ja w Jumbo bylem -
byla to moja jedyna praca do ktorej chodzilem z przyjemnoscia - cieszylem
sie idac do pracy (powaznie). Jak dasz rade wyrabiac plan to po dyrekcji
bedziesz mogl chodzic jak PAN i WLADCA i nikt cie nie ruszy, a dyrektor z
daleka podawal ci reke. Jak nie wyrobisz 80% planu to nie przedluza ci umowy
po 3 miechach. Nie zastanawiaj sie i bierz - taki papier zawsze sie przyda.

3. Data: 2003-04-17 08:09:51
Od:"Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem w którym Jumbo pracowałeś, ale racej nie w Poznaniu....
Biedronka jest zdecydowanie inaczej zarządzana niż Jumbo, które było od
dawna przeznaczone na sprzedaż.
Kierownik Biedronki niewiele może....ale praca jest pracą.