PracaGrupypl.praca.dyskusje › Open Finance pytanie

  • 1. Data: 2004-03-18 15:46:53
    Temat: Open Finance pytanie
    Od: "dziadek" <d...@o...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie coś może na temat firmy o nazwie Open
    Finance. Firma ta poszukuje ludzi na stanowisko indywidualnego doradcy
    finansoweg.
    Rozwomy kwalifikacyjne przeprowadzane są w hotelu.
    Będę wdzięczny za każdą informację.
    Pozdrawiam serdecznie
    dominik

  • 2. Data: 2004-03-18 15:50:32
    Temat: Re: Open Finance pytanie
    Od: "paw" <p...@p...fm>

    "> Finance. Firma ta poszukuje ludzi na stanowisko indywidualnego doradcy
    > finansoweg.

    z doświadczenia, nie znając firmy dla mnie DORADCA=AKWIZYTOR

  • 3. Data: 2004-03-18 15:51:33
    Od: "paw" <p...@p...fm>

    wie coś może na temat firmy o nazwie Open
    > Finance. Firma ta poszukuje ludzi na stanowisko indywidualnego doradcy
    > finansoweg.

    z doświadczenia wiem, nie znając firmy, że doradca=akwizytor

    pozdrawiam i powodzenia w bezpośredniej sprzedaży

  • 4. Data: 2004-03-18 15:57:38
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    > z doświadczenia, nie znając firmy dla mnie DORADCA=AKWIZYTOR

    i jeszcze zapewne szkolenie płatne :-)
    to też z doświadczenia
    Zresztą firma która umawia się na spotkanie w hotelu to nie firma

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 5. Data: 2004-04-01 10:23:19
    Od: "OPEN" <m...@o...pl>

> [...]
    > finansoweg.
    > Rozwomy kwalifikacyjne przeprowadzane są w hotelu.

    Witam,

    Open Finance jest firmą nową, powstałą w lutym 2004 roku.
    Twórcami firmy są ludzie, którzy przyczynili się do stworzenia w Polsce
    kategorii Doradztwa Finansowego dla osób indywidualnych (wcześniej zarządzając
    takimi firmami jak np. Expander).
    Firma otworzy w tym roku sieć 15 placówek na terenie całego kraju.
    Praca Doradcy będzie miała charakter profesjonalnych usług finansowych w
    zakresie produktów inwestycyjnych i hipotecznych.
    Kandydaci na Doradców będą uczestniczyć w unikalnych szkoleniach w zakresie
    finansów osobistych, przeprowadzanych oczywiście na koszt firmy.
    Rekrutacja poza Warszawą (gdzie mieści się siedziba firmy) odbywa się niestety
    w hotelach ponieważ placówki firmy w Poznaniu czy Wrocławiu dopiero powstają.

    w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adres
    r...@o...pl

    pozdrawiamy

    Open Finance