PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Olsztyn => Administrator SAP Basis <=

  • 1. Data: 2017-07-22 10:35:02
    Temat: Olsztyn => Administrator SAP Basis <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator SAP Basis
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * administracja systemami ERP,
    * zarządzanie uprawnieniami,
    * wsparcie użytkownika w obszarach SAP BI,
    * prowadzenie dokumentacji biznesowej/technicznej,
    * wspieranie rozwoju podległych systemów,
    * zarządzanie zmianami w systemie SAP.
    * utrzymanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
    dotyczących wspieranych systemów informatycznych zgodnie z
    zasadami i parametrami SLA (zarządzanie lokalną siecią
    komputerową, serwerami produkcyjnymi)
    * aktywny udział w procesie wdrożenia systamu SAP ERP
    * utrzymanie aktualnej dokumentacji technicznej dla obsługiwanych
    systemów informatycznych (software, licencje, certyfikaty)
    * zarządzanie projektami racjonalizującymi efektywność działania
    infrastruktury (od momentu pojawienia się pomysłu, po
    finalizację wdrożenia)
    * obsługa i realizacja zgłoszeń wewnątrz-firmowych z obszaru IT
    zgodnie z ustalonymi zasadami i parametrami SLA (helpdesk)
    * zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa systemów
    informatycznych
    * współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie rozwoju i
    utrzymania posiadanych systemów, urządzeń i materiałów
    eksploatacyjnych.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * doświadczenie w administracji dużymi systemami ERP
    * zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,
    * dobra znajomość usług serwerowych MS Windows: Active Directory,
    DHCP, DNS, CA, NPS - mile widziane certyfikaty potwierdzające
    odbycie szkoleń z powyższej tematyki
    * wykształcenie wyższe, w trakcie studiów z obszaru IT, lub
    udokumentowane doświadzcenie w pracy na podobnym stanowisku
    * umiejętność instalacji, konfiguracji oraz rozwiązywania
    problemów dla systemów z rodziny Windows/Windows Server
    * wysokie zdolności analityczne,
    * umiejętność rozwiązywania problemów,
    * umiejętność pracy w zespole,
    * samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań,
    * znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie
    dokumentacji technicznej.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach wewnętrznych,
    * przyjazne środowisko pracy w młodym zespole,
    * warunki pracy sprzyjające ambitnemu rozwojowi osobistemu,
    * kontakt z najlepszymi i najnowszymi technologiami informatycznymi.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1707
    => => =>