1. Data: 2011-05-16 13:33:18
Temat:Odp: Re: Zwolnienie ciazowe - jak liczyc wynagrodzenie
Od:badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 maja 2011, 15:10:24 UTC+2 użytkownik Jarosław Postawa
napisał:
> [...]
z ostatniego roku nie wplywaja na ta srednia gdyz pensja brutto jest caly czas taka
sama. Zgadza sie?

> Nie zgadza. Bierze się średnią kwotę brutto, jaką wypłacił pracodawca.
> Czyli np. zwolnienie lekarskie to 80% pensji podstawowej, urlopy
> bezpłatne ostro tą średnią zaniżają itd. To nie kwestia pensji brutto. Z
> drugiej strony 13, premie, nagrody itp. podwyższyłyby świadczenie.

I jeszcze jedno - cos sie dodatkowo odlicza zeby wyliczyc pensje osoby przebywajacej
na zwolnieniu czy tez tylko srednia brutto jest brana pod uwage?

2. Data: 2011-05-16 15:22:30
Od:"Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-16 15:33, badzio pisze:
> [...]
przebywajacej na zwolnieniu czy tez tylko srednia brutto jest brana pod uwage?

Liczy się brutto minus składki zus (13,71%)

Jak pierwsze zwolnienie bylo w kwietniu 2011, to bierze się pod uwagę
miesiące kwiecień 2010- marzec 2011.
Jeżeli nie chorowała w tym okresie to liczy się suma brutto (bez
nagród) minus 13,71%. To przez 12. To przez 30 i jest stawka za 1
dzien zwolnienia ciążowego.

Pozdrawiam
{wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

Nikiel ;-)