PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat? › Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    From: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Nagana - konsekwencje, slusznosc i co mowi kodeks pracy na ten temat?
    Date: Sat, 16 Aug 2003 08:49:53 +0200
    Sender: a...@6...29.248.17

    Witam,
    Pilnie potrzebuje porady, gdyz w poniedzialek mam ciag dalszy zmagan z moim
    przelozonym :(
    Jak wyglada sytuacja:
    Zarudniony juz jestem dwa lata i dostalem polecenie wykonania czynnosci
    ktora uwazam za lezaca poza zakresem moich obowiazkow jako pracownika tej
    firmy.
    Niestety nie ma czegos takiego stworzonego jak lista obowiazkow, ktore sa
    przypisane do mojego stanowiska (mam nadzieje ze to dziala w obie strony).
    Wiem ze nagane moge zaskarzyc do Sadu Pracy, ale nie o to tu chodzi :(
    Problem z w tym ze zostalo mi przedstawione pismo jaki dostane do podpisania
    ze przyjmuje nagane (nie pamietam dokladnie), albo ze ja dostane i ze
    zostala zaakceptowana przez jakiegos dyrektora.
    1. Czy moge odmowic przyjecia takiej nagany i co sie z tym wiaze?
    2. Czy moj szef (kierownik, nad nim jest jeszcze pare osob) moze wydac mi
    polecenie, ja go nie wykonuje, dostaje nagane i dac mi je jeszcze raz (w
    przeciagu 2 dni roboczych)?
    3. Czy jezeli jednyna osoba z ktora na ten temat rozmawialem jest moj szef
    tzn. nie wykonuje jego polecenia, wrecza mi pismo o naganie, gdzie mam
    podpisac sie ze moje argumenty zostaly wysluchane jest to poprawne ze niekt
    wyzej nie wysluchuje moich argumentow tylko on sam? Chodzi mi o to ze
    sytuacja wyglada tak ze ktos chce mnie zbic bo taki ma kaprys a ja mu staram
    sie przemowic do rozumu zeby tego nie zrobil, a on mowi krotkie ach i bierze
    sie do bicia, czy nie powinno byc przy takiej rozmowie kogos jeszcze, osoby
    z wyzszym stanowiskiem, z innego dzialu (chodzi o bezstronnosc)?
    4. Czy wykonywana przez moja osobe praca przez okres 2 lat moze wplywac na
    obraz zakresu obowiazkow? Nie wiem jak to powiedziec ale czy stanowisko i
    dzial w jakim jestem ma wplyw na to co zdaniem powiedzmy sadu powinienem
    robic badz nie

    Jezeli ktos z Was mialby jakies pytania w tej sprawie to z checia na nie
    odpowiem lub uzupelnioe informacje o te posiadane przeze mnie.
    Jezeli bedzie potrzeba to podam informacje dot. rodzaju stanowiska i
    wykonywanej pracy, spodziewam sie ze bedzie to konieczne, ale na razie chce
    tego uniknac.

    Adam Kozlowski