PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Senior Java Developer <=

  • 1. Data: 2021-09-22 18:45:03
    Temat: Łódź => Senior Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, bardzo szybko rosnącej polskiej firmy ( z
    oddziałami w USA oraz 3 krajach Europy Zachodniej) działającej
    na rynku dedykowanych rozwiązań IT dla klientów (m.in z branży
    przemysłowej, energetycznej czy farmaceutycznej) z Ameryki
    Północnej oraz Europy Zachodniej szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Java Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Udział we wszystkich aspektach rozwoju oprogramowania
    * Analiza wykonalności wymagań, a także dbałość o wysoką
    jakość wytwarzanych rozwiązań
    * Projektowanie architektury, implementacja oraz analiza kodu
    źródłowego
    * Pokrywanie kodu źródłowego testami (jednostkowymi oraz
    integracyjnymi) i usuwanie błędów
    * Dokumentowanie kodu źródłowego (Javadoc) oraz przeprowadzanie
    code review oraz refaktoryzacji
    * Optymalizacja oprogramowania pod kątem wydajności i dostępności
    * Stała współpraca z pozostałymi członkami zespołu projektowego

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 5 lat doświadczenia w programowaniu aplikacji (Java 8 lub w
    wersji wyższej) z wykorzystaniem Spring Framework
    * Perfekcyjna znajomość OOP, zasad Clean Code, DDD oraz testowania
    * Doświadczenie oraz wiedza z zakresu rozwoju dużych rozproszonych
    aplikacji web" owych
    * Doświadczenie na przynajmniej dwóch projektach, gdzie stosowane
    były mikroserwisy, SOA oraz interfejsy API REST, OAuth
    * Doświadczenie z bazami NoSQL (np. MongoDB)
    * Zaawansowaną znajomość relacyjnych baz danych
    * Umiejętności w zakresie procesów CI/CD oraz narzędzi: Jenkins,
    Maven, Git, SonarQube, Liquibase, Hibernate / JPA, JUnit,
    * Znajomość metody SCRUM
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Mile widziane doświadczenie w programowaniu z użyciem Spring Cloud
    * Mile widziane doświadczenie z AWS (Cognito, DynamoDB, RDS,
    Loadbalancer, EC2, Data Pipeline, Elastic Beanstalk, Route 53, S3,
    System Manager, VPC, CloudWatch, RDS, Lambda, ECR, IAM,
    CloudFormation)
    * Mile widziane doświadczenie w pełnieniu ról w zespole takich jak:
    Lider Techniczny, Architekt, Scrum Master

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o B2B
    * Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego,niemieckiego lub
    hiszpańskiego
    * Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2109
    => => =>