PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Programista systemowy / Developer (Departament Rozwoju Syst

  • 1. Data: 2019-03-13 13:45:02
    Temat: Łódź => Programista systemowy / Developer (Departament Rozwoju Syst
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Czołowy ogólnopolski operator kablowy i telekomunikacyjny,
    dostarczający usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych.
    Grupa rozwijała się poprzez wzrost organiczny, a także w wyniku
    szeregu połączeń i przejęć zrealizowanych w ciągu ostatnich
    25 lat. Początki Grupy sięgają 1991 r., kiedy to w Kaliszu i
    Gdyni utworzone zostały dwie niepowiązane ze sobą spółki.
    Firma oferuje dbiorcom telewizję cyfrową z wideo na żądanie
    (VoD), szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, oraz usługi
    telefonii stacjonarnej i mobilnej. Są jednym z pierwszych
    polskich dostawców usługi tripleplay, łączącej telewizję,
    internet i telefon w jednym pakiecie. Abonenci tripleplay odnoszą
    korzyści z korzystania z kilku usług w jednym pakiecie, płacąc
    mniej niż w przypadku poszczególnych usług zakupionych osobno.
    Abonenci usług pakietowych objęci są także dodatkowymi
    programami lojalnościowymi i promocjami. Realizują strategię
    aktywnej konsolidacji, budowy sieci kablowych w nowych rejonach
    kraju, a także akwizycje sieci innych operatorów. W efekcie na
    koniec 2017 r. liczba gospodarstw domowych znajdujących się w
    zasięgu sieci Grupy (HP) wynosiła ok. 1,7 miliona. Obecnie do
    swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista systemowy / Developer (Departament Rozwoju Systemów
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie rozwiązań informatycznych
    * Tworzenie specyfikacji wymagań systemowych
    * Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i oprogramowania
    * Zbieranie i analiza wymagań biznesowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * <strong>Bardzo dobra znajomość SQL i relacyjnych baz danych
    * Dobra znajomość jednego z języków programowania: Java lub
    C#</strong>
    * Doświadczenie w analizie wymagań funkcjonalnych do systemów
    informatycznych
    * Zdolności analitycznego myślenia połączonego z umiejętnością
    samodzielnego rozwiązywania problemów
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
    * Minimum 2 lat doświadczenia

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość BPMN / UML
    * Doświadczenie w pracy z zakładami bukmacherskimi

    ***** Proponujemy:

    * <strong>Atrakcyjne wynagrodzenie (5K - 10K na rękę w zależności
    od doświadczenia)</strong>
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (płatny
    urlop i L4)
    * Cenimy zaangażowanie, wyniki, kreatywność :) Za to możesz
    liczyć na premię!
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwości rozwoju
    * Szkolenia rozwojowe, certyfikowane, warsztaty specjalistyczne,
    konferencje branżowe
    * Przyjazną i partnerską atmosferę
    * Praca w Łodzi lub Stargardzie

    Aplikuj tu / Send your CV: