PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Programista PHP7.2 (Symfony Framework) <=

  • 1. Data: 2020-02-28 15:15:03
    Temat: Łódź => Programista PHP7.2 (Symfony Framework) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dostawcy rozwiązań IT dla biznesu (systemy CRM,
    hurtownie danych, rozwiązania Business Intelligence),
    pracującego dla największych firm z branży finansowej i
    ubezpieczeniowej szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista PHP7.2 (Symfony Framework)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * implementacja komponentów biznesowych w technologiach PHP
    * wdrożenie algorytmów logiki biznesowej w oparciu o gotową
    specyfikację biznesową
    * implementacja testów jednostkowych
    * integracja z relacyjnymi bazami danych
    * wsparcie procesów analizy
    * tworzenie i utrzymanie dokumentacji projektowej

    ***** Nasze oczekiwania:

    * bardzo dobra znajomość PHP 7, Symfony 3/4, HTML 5, CSS 3, JQuery
    * bardzo dobra znajomość SQL i umiejętność pracy z relacyjnymi
    bazami danych (preferowany MySQL)
    * sumienność i dokładność
    * umiejętność pracy pod presją czasu
    * znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznej

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Twitter Bootstrap, Angular (lub inny framework JS), Docker, REST
    API, UML, GIT, PHP Storm IDE, MySQL Workbench
    * znajomość CMS Pimcore
    * umiejętność i chęć rozwoju obszarów analitycznych

    ***** Oferujemy:

    * atrakcyjne warunki współpracy przy umowie b2b (długofalowa
    współpraca
    * zadania dostosowane do wiedzy i doświadczenia, możliwość rozwoju
    zawodowego
    * pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o polskim kapitale, w
    ambitnym i wykwalifikowanym zespole z wykorzystaniem nowych
    technologii i nowoczesnych metodyk budowy oprogramowania
    * prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2002
    => => =>