PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Młodszy specjalista SEO z językiem niemieckim <=

  • 1. Data: 2016-05-06 11:35:02
    Temat: Łódź => Młodszy specjalista SEO z językiem niemieckim <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora IT,
    poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Młodszy specjalista SEO z językiem niemieckim
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * wsparcie zespołu SEO w pracach dla klientów niemieckich i
    polskich,
    * rozwijanie wiedzy i umiejętności dot. SEO.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziane
    potwierdzenie dyplomem uczelni wyższej lub certyfikatem
    językowym ),
    * podstawowa wiedza na temat działania algorytmu wyszukiwarki,
    * podstawowa znajomość HTML i budowy stron internetowych,
    * umiejętność analitycznego myślenia,
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,
    * bardzo dobra znajomość MS Office.

    ***** Proponujemy:

    * stabilne, długoterminowe zatrudnienie i pracę w młodym, prężnym
    zespole,
    * bliski kontakt z językiem niemieckim,
    * szkolenia i możliwość zdobycia certyfikatów,
    * możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów,
    * atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników i
    doświadczenia,
    * doskonałą atmosferę pracy,
    * możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
    * atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=6b829798277a6fb8d77d5eac11fb3a0e