PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Junior Administrator Linux <=

  • 1. Data: 2018-03-21 10:30:02
    Temat: Łódź => Junior Administrator Linux <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    "Można świadczyć usługi IT lepiej i efektywniej" to mantra
    łódzkiego Software House'u cechującego się elastycznością w
    doborze technologii do projektu oraz koncepcjami daleko
    wychodzącymi poza samą technologię.

    *****
    ***** Junior Administrator Linux
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Administracja systemami Linux,
    * Monitoring aplikacji
    * Rozwiązywanie zdarzeń systemowych zarówno dla systemów
    wewnętrznych jak i anglojęzycznych Klientów (systemowo i
    sprzętowo)
    * Zarządzanie dokumentacja używanego oprogramowania

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Rozumienie usług sieciowych (nginx, serwer httpd Apache itp.)
    * Znajomość jednej z dystrybucji Linuksa - Centos/RedHat
    Debian/Ubuntu na poziomie administracyjnym
    * Doświadczenie w pisaniu skryptów Bash automatyzujących codzienną
    pracę
    * Chęć nauki nowych rozwiązań open source takich jak rozwiązania
    automatyzujące pracę np.: Ansible
    * Gotowość do pracy zmianowej
    * Zdyscyplinowanie, pewność siebie, elastyczność i postawa "can
    do"
    * Dobre umiejętności komunikacyjne
    * Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikacji z Klientem
    anglojęzycznym

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Podstawowa znajomość Sinatry
    * Wirtualizacja - najlepiej VMWare ESX Lub KVM Lub XEN

    ***** Proponujemy:

    * Wybór sprzętu na desktop (szybki laptop z dużą ilością ramu)
    * Monitory 4 K
    * Karta sportowa
    * Częste wyjścia firmowe
    * Bilety na konferencje branżowe na całym świecie
    * Wsparcie w byciu prelegentem na najważniejszych wydarzeniach w
    świecie IT
    * Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
    * Parking rowerowy
    * Bezpłatny parking strzeżony pod biurem
    * Współpraca z największymi dostawcami kontentu na świecie
    a ponadto:
    * slack do komunikacji, jira do zarządzania projektami, wewnętrzny
    portal z wiedzą

    ***** Inne informacje:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>