PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŁódź => Developer Microsoft Dynamics AX <= › Łódź => Developer Microsoft Dynamics AX <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Łódź => Developer Microsoft Dynamics AX <=
    Date: Fri, 17 May 2019 08:15:02 +0000 (UTC)

    Firma związana z doradztwem w zakresie informatyki i jeden z
    głównych partnerów Microsoft. W branży posiadają 15-sto
    letnie doświadczenie. Zajmują się: wdrażaniem ERP Microsoft
    Dynamics 365 for Finance and Operations, wdrażaniem rozwiązań
    Business Intelligence do analiz i raportowania Microsoft Power BI,
    wykonywaniem migracji i upgrade do wyższych wersji systemów
    Microsoft Dynamics oraz systemów Business Intelligence,
    uruchamianiem Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations w
    chmurze Azure oraz codziennie wspomagają Klientów w obsłudze
    systemu Microsoft Dynamics AX

    *****
    ***** Developer Microsoft Dynamics AX
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Wsparcie w administracji systemem u Klienta
    * Implementacja rozszerzeń na środowisku produkcyjnym Klienta
    * Praca w zakresie integracji systemu Ms Dynamics z systemami
    zewnętrznymi
    * Współpraca z konsultantem obszarowym (finanse lub logistyka) w
    zakresie tworzenia rozszerzeń do systemu Microsoft Dynamics AX w
    wersjach 2009, 2012, Dynamics 365 for Finance and Operations

    ***** Oczekiwania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia w programowaniu <strong>w języku X++,
    C#</strong>
    * Doświadczenie w <strong>administracji systemem Ms Dynamics AX oraz
    bazach danych Ms SQL</strong>
    * Znajomość narzędzi integracyjnych AIF
    * Doświadczenie w tworzeniu raportów w SSRS
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1)
    * Umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność programowania z użyciem .NET
    * Znajomość narzędzi programistycznych i integracyjnych w
    najnowszej wersji systemu Dynamics 365 for Finance and Operations

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B z płatnym urlopem
    ** Możliwa również umowa o pracę
    * <strong>Całkowita praca zdalna po okresie próbnym</strong>
    * Możliwości rozwoju
    * Dofinansowanie rozwoju: studia podyplomowe, kursy językowe etc.
    * Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1905
    => => =>