PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Certified Scrum Master <=

  • 1. Data: 2018-07-18 10:45:02
    Temat: Łódź => Certified Scrum Master <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma naszego klienta jedną jedna z niewielu wartych uwagi wśród
    łódzkich Software House. Nie ma rzeczy, które nie potrafią
    wykonać jeśli chodzi o web-, mobilne czy VR aplikacje. W
    związku z rozwojowym innowacyjnym projektem poszerazją zespół
    i poszukują:

    *****
    ***** Certified Scrum Master
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za wdrożenie metodologii Scrum w dużym,
    wymagającym projekcie
    * Promowanie dobrych praktyk Agile w zespole i organizacji
    * Coaching, mentoring, współpraca i zarządzanie zespołem
    deweloperów w celu realizacji wcześniej ustalonych założeń
    * Monitorowanie i raportowanie ryzyk i szans oraz postępu prac
    zespołu
    * Udział w tworzeniu harmonogramu prac

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy jako Scrum Master
    * <b>Certyfikat Scrum Mastera</b>
    * Bardzo dobra znajomość metodyk zwinnych wytwarzania oprogramowania
    (Agile/Scrum)
    * Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami
    * Znajomość narzędzi Redmine/Jira oraz Confluence
    * Dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania zespołem,
    w tym zespołem rozproszonym
    * Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Udział w dużych projektach o wartości min 1 000 000 PLN brutto

    ***** Proponujemy:

    * Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającym się
    zespole
    * Atrakcyjną lokalizację miejsca pracy (centrum Łodzi) + komfortowe
    warunki
    * Możliwość rozwoju w kierunku Kierownika Projektu
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej po wdrożeniu
    * Pracę projektową z najlepszymi ekspertami w branży
    * Praktyczną wiedzę dot. obsługi projektów w Administracji
    Publicznej
    * Pracę przy innowacyjnych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych
    technologii
    * Możliwość zatrudnienia na zasadach B2B lub umowy o pracę
    * Możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie
    * Stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy
    * Spotkania integracyjne, konkursy wewnątrz firmowe, ciekawe pakiety
    benefitów

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1807