PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Administrator Bazy Danych <=

  • 1. Data: 2016-10-20 11:10:02
    Temat: Łódź => Administrator Bazy Danych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - jednej z największych grup finansowych na rynku
    polskim, poszukujmy osób na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Bazy Danych
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * zajmować się instalacją, konfiguracją oraz administracją baz
    danych;
    * aktualizować systemy bazodanowe zgodnie z zaleceniami producenta;
    * zajmować się identyfikacją oraz rozwiązaniem problemów z
    zakresu baz danych;
    * monitorować efektywność działania baz danych oraz rozwiązywać
    problemy związane z wydajnością;
    * realizować projekty i zadania w zakresie systemów bazodanowych;
    * określać poziom uprawnień użytkowników oraz zabezpieczać
    dostęp do informacji.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * ukończony techniczny kierunek studiów (informatyka, elektronika,
    matematyka);
    * min.2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * znajomość systemów bazodanowych SQL Serwer 2005/2008.2012 z
    uwzględnieniem zapewniania wysokiej dostępności;
    * mile widziana umiejętność programowania w językach skryptowych;
    * swobodne posługiwanie się Pakietem MS Office (w tym MS Access);
    * dobra znajomość języka angielskiego;
    * samodzielność i inicjatywa w działaniu;
    * otwartość, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne warunki pracy;
    * pracę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie;
    * udział w szkoleniach i interesujących projektach;
    * pracę w gronie specjalistów branży IT;
    * możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1610
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=df59564d414e2d33033d81f5f4ff24ab