PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior User Acquisition Manager (doświadczenie w branży g

  • 1. Data: 2020-10-29 16:00:03
    Temat: Kraków => Senior User Acquisition Manager (doświadczenie w branży g
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient zapewnia graczom z całego świata roz(g)rywkę na
    najwyższym poziomie. Zespół tworzą ludzie, przed którymi
    świat gier nie ma żadnych tajemnic. Ta firma nie jest wielką
    korporacją - to firma rodzinna, której stali się częścią.
    Rynek gier mobilnych dynamicznie się zmienia, dlatego zawsze starają
    się być o krok dalej, by sprostać potrzebom graczy. Poszukują
    specjalistów, którzy pomogą im w osiągnięciu tego celu i
    podejmą wyzwanie!
    Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który wesprze naszego
    Klienta w pozyskiwaniu użytkowników do mobilnych gier F2P:
    casualowej i mid core'owej. Posiadasz wiedzę, której
    potrzebujemy - nie wahaj się ani chwili! Zostaw nam swoje
    zgłoszenie, a my zajmiemy się resztą! :)

    *****
    ***** Senior User Acquisition Manager (doświadczenie w branży gier F2
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Zarządzanie pozyskiwaniem użytkowników do mobilnych gier F2P:
    casualowej i mid core'owej
    * Nadzór nad zespołem składającym się z media buyerów, motion
    designerów i analityka
    * Analiza i optymalizacja działań reklamowych podejmowanych w
    sieciach reklamowych pod kątem RoAS i LTV
    * Zapewnienie informacji zwrotnej dla zespołów produktowych, w celu
    dopasowania produktu do potrzeb rynkowych
    * Ciągłe doskonalenie i skalowanie procesu tworzenia assetów wideo
    * Komunikacja do Zarządu Spółki wyników, napotkanych przeszkód i
    planowanych działań

    ***** Nasze super wymagania:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku,
    koniecznie przy mobilnych tytułach F2P (Free-to-Play)
    * Dogłębna znajomość branżowych narzędzi reklamowych, przede
    wszystkim Facebook Business Managera oraz Google Ads
    * Dobra znajomość platformy Google Play Console i iTunes Connect
    * Perfekcyjne rozumienie KPI gier F2P, komfort w pracy z liczbami
    * Znajomość zagadnień ASO
    * Komunikatywność i umiejętność jednoczesnej efektywnej
    współpracy z wieloma osobami w organizacji
    * Dobra znajomość angielskiego (minimum B2)

    ***** Oferujemy:

    * Wynagrodzenie do 25.000 PLN netto (B2B)
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    * Atrakcyjny system premiowy
    * Prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa
    * Możliwość pracy zdalnej (2 dni w tygodniu)
    * Możliwość implementacji własnych pomysłów i rozwiązań
    * Możliwość zdobywania nowych doświadczeń eksperckich, dających
    specjalizację w określonej dziedzinie związanej z produkcją i
    marketingiem gier mobilnych
    * Dużą samodzielność w działaniach i realizację zadań przy
    bezpośredniej współpracy z Zarządem Spółki
    * Współpracę opartą na zaufaniu, w dobrej atmosferze z
    możliwością wdrażania swoich pomysłów

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2010