PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior Python Developer <=

  • 1. Data: 2017-03-24 09:30:02
    Temat: Kraków => Senior Python Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy zajmują się e-marketingiem, poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Python Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * projektowanie i implementowanie nowych rozwiązań wykorzystywanych
    na całym świecie
    * tworzenie skalowalnych rozwiązań obsługujących ogromne
    obciążenie (high traffic web environment)
    * tworzenia rozwiązań backendowych
    * optymalizowanie szybkości działania systemu

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 2 lata doświadczenia na stanowisku seniorskim
    * dobra znajomość Pythona
    * dobra znajomość SQL
    * bardzo dobra znajomość systemu linux
    * znajomość wzorców projektowych
    * znajomość GIT / SVN
    * znajomość TDD
    * znajomość BDD

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Technologie:
    * Kafka
    * Docker
    * DDD
    * Elasticsearch
    * PHP
    * Go
    * Redis

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie.
    * Gdy widzimy, że się starasz ponad normę - także finansowe lub
    rzeczowe bonusy.
    * Sympatyczną atmosferę w pracy u lidera usług email marketingowych
    w Polsce.
    * Solidny background do zdobywania wiedzy i umiejętności
    praktycznych.
    * Mimo, że pracujemy w dużej przestrzeni lubimy rodzinne klimaty. Po
    firmie biegają dwa psy, zawsze pamiętamy o urodzinach kolegów i
    koleżanek z pracy. Zespół przyjmie Cię z otwartymi rękami i
    szybko się zaprzyjaźnicie.
    * Jesteśmy na rynku 9 lat. Przez ten czas nauczyliśmy się jak
    twórczy chaos przekształcić w efektywny workflow. Korzystamy z
    wielu narzędzi wspomagających realizację projektów co pozwala
    uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji. Krótko mówiąc - mniej
    stresu na co dzień :)
    * Wierzymy, że rozwój jest najważniejszy dlatego wspólnie
    jeździmy na konferencje i szkolenia. Ponadto możesz korzystać z
    naszej firmowej biblioteczki a jeśli nie znajdziesz w niej
    książki, która Cię interesuje - daj znać sprowadzimy ją
    choćby zza oceanu.
    * W zdrowym ciele zdrowe ciele :) Pamiętamy o tej maksymie
    zapewniając darmowe karnety na siłownie czy fitness.
    * Wiemy, że praca to nie wszystko, dlatego co jakiś czas
    organizujemy wspólne wypady na imprezę, grilla, paintball,
    gokarty czy mecz - zarówno jako widzowie jak i zawodnicy. W
    firmie czas nam umila Xbox One :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703