PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Product Developer - JavaScript <=

  • 1. Data: 2015-10-13 09:30:42
    Temat: Kraków => Product Developer - JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Product Developer - JavaScript
    *****
    ***** location: Kraków
    *****

    ***** Responsibilities:

    * Delivering high quality code with minimal supervision
    * Cooperating with team members from Krakow and Oslo

    ***** Must have:

    * Knowledge of cross browser HTML/HTML5, CSS3, JavaScript
    * Strong experience with JavaScript libraries. Especially with
    Vanilla.js and Ractive.js
    * Mastery of using Object-Oriented JavaScript
    * Expertise in software engineering principles
    * Strong focus on creating performant, reusable and flexible code
    * Passion for responsive web design and the multi-device web
    * Interest in incorporating preprocessors in your practice
    * Ability to work with workflow optimization tools like Grunt, Gulp,
    Bower etc.
    * Eagerness to learn, infuse feedback, prototype and enjoy iterative
    change
    * Dedication to collaborate with engineers, project managers,
    designers and clients
    * Exceptional communication skills (at least in Polish and English)

    ***** We offer:

    * Attractive Salary
    * International projects that combine innovation and technology,
    together with other programming enthusiasts
    * Flexible working hours and attractive benefits
    * The possibility of developing your passions in interest groups
    * Relaxing breaks around our soccer table or Xbox so you can come back
    to work with double energy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10450-29844917a4e5bf8522f
    03f2e98.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=ac3acca2a8a5f9d637908457790e3b2f