PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Mid/Senior Python Developer <=

  • 1. Data: 2018-05-16 09:10:12
    Temat: Kraków => Mid/Senior Python Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w
    produkcji rozwiązań informatycznych dla branży medialnej,
    oferującego kompleksowe usługi w zakresie contentu: od wersji i
    zgodności, poprzez zarządzanie mediami, agregację treści,
    realizację sprzedaży i usługi dostępu, aż po wieloplatformowe
    odtwarzanie kanałów. Oferującego nowatorskie i zorientowane na
    klienta podejście do przełomowych zmian, przed którymi stoją
    media i rozrywka na całym świecie, będącego wiodącą
    europejską bramą medialną, szukamy:

    *****
    ***** Mid/Senior Python Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w tworzeniu rozwiązań informatycznych dla branży
    medialnej

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
    * Bardzo dobrej znajomości Python 3.x (obecnie trwa migracja z wersji
    3.4 do wersji 3.6)
    * Doświadczenia z technologiami SQLAlchemy, Celery, Flask
    * Znajomości Git, Jira
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 zarówno w
    piśmie jak i w mowie
    * Praktycznej znajomości wzorców projektowych (KISS, DRY, YAGNI, )

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość technologii Front-endowych
    * Znajomość innych języków programowania

    ***** Proponujemy:

    * Współpracę opartą na umowie o pracę
    * Przez pierwsze 3 miesiące pracę w Amsterdamie w celu wprowadzenia
    w specyfikę pracy, projektów oraz odpowiedniego przeszkolenia
    * Po okresie wdrożenia możliwość pracy w biurze w Krakowie lub
    Szczecinie, bądź pracy zdalnej z dowolnego miasta w Polsce
    * Możliwość wyboru sprzętu do pracy wraz z ilością potrzebnych
    monitorów
    * Pracę na najnowszych technologiach
    * Realny wpływ na architekturę systemu
    * Możliwość wykorzystania własnych pomysłów i rozwiązań
    * Praca w stałych godzinach 9:00-17:00 wraz z uwzględnioną 1
    godzinną przerwą lunchową
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Dodatkowe benefity:
    ** Karta Multisport
    * Świetną atmosferę wśród ludzi realizujących swoje pasje

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1805
    => => =>