PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Java Developer (możliwość rozwoju w kierunku Full-Stack)

  • 1. Data: 2019-01-18 09:00:02
    Temat: Kraków => Java Developer (możliwość rozwoju w kierunku Full-Stack)
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla firmy działającej w sektorze finansowo-księgowym posiadającej
    autorską platformę do obsługi i obiegu dokumentów bazując na
    odczytywaniu skanowanych dokumentów za pomocą autorskich
    algorytmów OCR, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom jest
    liderem w Polsce na rynku księgowym, oferując oprogramowanie
    kompatybilne z programami księgowymi czy systemami ERP, aktualnie
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Java Developer (możliwość rozwoju w kierunku Full-Stack)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w realizacji projektów w sektorze finansowo-księgowym
    * Rozwijanie nowych funkcjonalności w autorskim systemie firmy
    * Praca w 90% przy projektach rozwojowych
    * Współpraca z 10-cio osobowym zespołem w metodyce Scrum/Agile (7
    Developerów, 3 Testerów)
    * Pisanie testów jednostkowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 2-3 lata doświadczenia w programowaniu Java 8
    * Praktyczna znajomość technologii:
    ** Spring 4.3
    ** Hibernate 5.2
    ** SQL
    * Doświadczenie w pracy w metodyce Scrum/Agile
    * Język angielski na poziomie czytania dokumentacji

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Angular 5
    * Znajomość aplikacji i programów finansowo-księgowych

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie w przedziale 12 000-19 000 PLN netto na fakturze +Vat
    (alternatywnie Umowa o Pracę)
    * Sprawny proces rekrutacyjny (1 spotkanie 1-1,5 h)
    * Możliwość rozwoju w kierunku Team Leadera
    * Miejsce parkingowe
    * Płatny urlop przy umowie B2B
    * Współpracę z doświadczonymi specjalistami
    * Możliwość kreatywnej pracy nad innowacyjnymi projektami
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Pracę w zespole ludzi otwartych na niestandardowe rozwiązania
    * Elastyczne godziny pracy
    * Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
    * Okazjonalna praca zdalna
    * Prywatna opieka medyczna