PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Inżynier ds. testów automatycznych <=

  • 1. Data: 2016-05-25 09:50:02
    Temat: Kraków => Inżynier ds. testów automatycznych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - dużego i prężnie rozwijającego się software
    house realizującego projekty dla międzynarodowych klientów z
    sektora gier liczbowych, poszukujemy doświadczonej osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Inżynier ds. testów automatycznych
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Opracowywanie i wykonywanie planów testowych
    * Współpraca z działami developerskimi i Product Ownerami
    * Przygotowywanie szczegółowych przypadków testowych
    * Projektowanie, kodowanie i wykonywanie automatycznych skryptów
    testowych
    * Sporządzanie dokumentacji wyników testów i opracowywanie
    raportów po wykonanych testach

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Komercyjne doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak Selenium
    lub podobnymi
    * Znajomość techniki Test-Driven Development (TDD)
    * Doświadczenie w testowaniu metodologii Agile
    * Doświadczenie z narzędziami BTS (systemy śledzenia błędów) -
    preferowana Jira
    * Doświadczenie w wykonywaniu testów manualnych aplikacji mobilnych
    i webowych
    * Doświadczenie w tworzeniu rozwiązań UAT (User Acceptance Tests)
    oraz skryptów testowych
    * Płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
    * Umiejętność rozwiązywania problemów oraz analitycznego
    myślenia
    * Znajomość podstaw inżynierii oprogramowania

    ***** Proponujemy:

    * Pracę przy międzynarodowych projektach w świetnej, koleżeńskiej
    atmosferze
    * Benefity pozapłacowe (karta Multisport, pakiet Enel-Med)
    * Duże możliwości rozwoju w gronie najlepszych specjalistów z
    branży IT w Krakowie
    * Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i
    umiejętności
    * Możliwość pracy częściowo zdalnej (2-3 dni w tygodniu)
    * Dogodna lokalizacja biura w centrum Krakowa

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=71240dd2b4d8bd61d6a9b6f6775005c0