PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => IT Project Manager / IT Project Leader <=

  • 1. Data: 2016-08-26 10:55:03
    Temat: Kraków => IT Project Manager / IT Project Leader <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, the biggest software platform for e-logistics, we are
    looking for:

    *****
    ***** IT Project Manager / IT Project Leader
    *****

    ***** Position description:

    * Conducting workshops with our international customers and their IT
    service providers worldwide
    * Translation of customer requirements into solution scenarios using
    the company's modules
    * Active participation in the implementation process, direct contact
    with customer
    * Designing integration scenarios to the ERP systems of our customers
    according to our product and system architecture
    * Internal and external coordination and communication during the
    project implementation phase
    * Supervising projects in terms of scope and schedule

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * University or technical college degree of business, computer science
    or IT related studies
    * Technical background and knowledge (communication protocols, SQL,
    Java nice to have)
    * Previous experience as an IT project lead or IT consultant
    * Presentation and communication skills, self-confidence, enthusiasm,
    team-orientation and independence at work
    * Experience in transport logistics and supply chain management would
    be a nice to have"
    * Willingness to travel (up to 20 % of working time)
    * Excellent knowledge of German and English; Polish will be an asset
    * Driving license cat. B

    ***** Benefits offered:

    * Attractive salary
    * Multisport card
    * Language courses
    * Private medical care
    * Internal training

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1608
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=ddebf90972b4be866df44a392ad66b86