PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => IT Project Manager <=

  • 1. Data: 2016-08-24 11:05:02
    Temat: Kraków => IT Project Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w sektorze
    platform gier liczbowych

    *****
    ***** IT Project Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * organizacja prac kilku zespołów projektowych
    * zarządzanie zakresem i budżetem projektu
    * kontrola wykonania oraz koordynacja harmonogramów
    * nadzór nad wykonaniem prac przez dostawców międzynarodowych
    * stała współpraca z project managerami po stronie dostawców oraz
    klienta
    * zarządzanie ryzykiem w projektach
    * wsparcie procesów zarządzania jakości
    * zarządzanie projektem/portfelem projektów w środowisku
    międzynarodowym
    * zarządzanie działaniami dostawców operujących na rynkach
    międzynarodowych

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * co najmniej cztery lata doświadczenia w pracy w roli project
    managera
    * doświadczenie w pracy z dostawcami z rynków międzynarodowych
    * doświadczenie w zarządzaniu skomplikowanymi projektami
    realizowanymi przez wielu dostawców (preferowane projekty: ERP /
    duże systemy dedykowane itp.)
    * koordynowanie i negocjacje w związku z działaniami
    projektowymi,mające na celu przeprowadzenie o czasie i w
    budżecie skomplikowanego projektu IT wewnątrz organizacji
    * doświadczenie w zakresie modelowania procesów i sporządzania
    analiz biznesowych
    * znajomość metodyki zarządzania projektami Scrum / XP
    * bardzo dobra znajomość narzędzi wspierających proces
    zarządzania projektami
    * kreatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań
    * zaangażowanie w realizowane zadania, orientacja na osiąganie celu
    * doświadczenie w koordynacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi
    zespołami IT
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i
    piśmie
    * doświadczenie w zarządzaniu relacjami z interesariuszami projektu
    na poziomie project managera oraz kierownictwa firmy
    * doświadczenie w prowadzeniu projektów w sektorze
    telekomunikacyjnym finansowym lub w pracy w firmach
    konsultingowych będzie dodatkowym atutem

    ***** Proponujemy:

    * pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * pracę przy ciekawych projektach

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1608
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=4e6aab4fad5245872d53666dd350b039