PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Full-Stack .Net Core Developer (Dział R&D) <=

  • 1. Data: 2019-10-22 10:30:03
    Temat: Kraków => Full-Stack .Net Core Developer (Dział R&D) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - jednego z liderów na rynku automatyzacji i
    optymalizacji procesów biznesowych (procesy logistyczne,
    automatyzacja produkcji, systemy sieciowe) dla największych
    polskich i globalnych marek produkcyjnych, logistycznych czy
    finansowych szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Full-Stack .Net Core Developer (Dział R&D)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Odpowiedzialność za współtworzenie zupełnie nowego, korowego
    produktu
    * Praca w 6-osobowym zespole R&D
    * Praca z najnowszymi technologiami
    * Żaden projekt nie ma z góry narzuconych technologii - są one
    dobierane na etapie prototypowania
    * Projekty R&D są realizowane przez nas na wszystkich poziomach
    począwszy od hardware'u po rozwiązania w chmurze
    * Jako dział badawczo-rozwojowy zajmujemy się nie tylko tworzeniem
    komercyjnych produktów, ale także śledzeniem oraz testowaniem
    technologii na stadium wczesnego rozwoju (wersje Preview). Obecnie
    poznajemy nowości Microsoft, takie jak Service Fabric Mesh,
    * Będziesz zajmował się tworzeniem mikroserwisów w oparciu o
    technologie serverless i rozwiązania w chmurze
    * Będziesz miał również do czynienia z: Azure, GraphQL, SignalR,
    React, Xamarin, Linux, TypeScript, ComosDB

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2 lata komercyjnego doświadczenia w programowaniu
    * Praca z .NET Core, C#
    * Znajomość Javascript
    * Znajomość noSQL (przynajmniej na poziomie uczelnianym)
    * Znajomość GraphQL lub podobnych narzędzi
    * Elastyczne podejście do realizacji zadań oraz pasja do
    * Umiejętności projektowania w skali makro, nie tylko na poziomie
    pojedynczych algorytmów
    * Proaktywne podejście do pracy

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość React.js,
    * Znajomość narzędzi Azure

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
    * Dowolną formę zatrudnienia (B2B, UoP)
    * Dofinansowanie do lekcji angielskiego w biurze
    * Kartę Multisport i prywatną opieka medyczna

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910
    => => =>