PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Full Stack Developer (JavaScript/PHP) <=

  • 1. Data: 2016-05-05 12:10:03
    Temat: Kraków => Full Stack Developer (JavaScript/PHP) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Full Stack Developer (JavaScript/PHP)
    *****

    ***** We expect you have:

    * Passion for programming
    * Excellent frontend skills (JavaScript, HTML5, CSS3)
    * Experience with AngularJS, EmberJS, Backbone or similar frameworks
    * Experience with LESS, SASS or similar
    * Full stack skills (PHP, SQL etc.)
    * At least 5 years of professional programming
    * English

    ***** Good to have skills:

    * UI/UX knowledge
    * GruntJS or GulpJS and Bower knowledge
    * Experience with bootstrap
    * Experience with UI testing
    * Knowledge of distributed version control (Git)
    * Experience with Linux system administration

    ***** We can offer you:

    * Modern company culture and office
    * International team
    * Work with latest technologies (AngularJS, less, Laravel, AWS
    OpsWorks ...)
    * Developing for the own company - not for clients
    * Possibility to learn and improve, visit conferences, take free
    English lessons etc.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=eddcfb161329ef24446fe1ef9d3a846c