PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks pracy na priva - poproszę.

  • 1. Data: 2003-09-03 06:24:38
    Temat: Kodeks pracy na priva - poproszę.
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Czy ktoś może mi wysłać na priva kodeks pracy np. jako *.doc albo *.html ???

  • 2. Data: 2003-09-03 12:22:41
    Temat: Re: Kodeks pracy na priva - poproszę.
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "marko" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mi wysłać na priva kodeks pracy np. jako *.doc albo *.html
    ???

    Czy to naprawde taki problem otworzyc Google i sobie znalezc?
    Kodeks jest w kazdym portalu prawnym.
    Troche mniej lenistwa.

    m.

  • 3. Data: 2003-09-03 12:36:44
    Temat: Odp: Kodeks pracy na priva - poproszę.
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Użytkownik marko <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:g...@x...ines.com.pl...
    > Czy ktoś może mi wysłać na priva kodeks pracy np. jako *.doc albo *.html
    ???

    moge ci podeslac w formacie BMP kazda strona w nowym pliku ;-)))))

    a tak poza tym to wejdz sobie na jakas stronke i sobie sciagnij
    np na http://www2.gazeta.pl/praca/600162,22631.html

    Maciej_NT