PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Software Quality Engineer <=

  • 1. Data: 2018-12-18 09:30:02
    Temat: Katowice => Software Quality Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla firmy świadczącej usługi, które są związane z przetwarzaniem
    dużej ilości informacji, dbającej o swoich pracowników
    zapewniając im dostosowane ścieżki rozwoju i umożliwiając
    zdobycie nowych doświadczeń i wiedzy w komfortowych warunkach
    biurowych, które stale są dostosowywane do pojawiających się
    potrzeb, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Software Quality Engineer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w tworzeniu oprogramowania na podstawie którego świadczone
    będą usługi związane z przetwarzaniem dużej ilości
    informacji
    * Testowanie nowoczesnych aplikacji webowych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Doświadczenie z takimi technologiami jak Type Script, Protractor
    * Praktyczne rozumienie metodologii tworzenia oprogramowania
    * Umiejętności analityczne
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak
    i w piśmie (min. B2)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość takich narzędzi jak:
    ** C#
    ** GIT
    ** VSTS
    * Certyfikat ISTQB
    * Doświadczenie z relacyjnymi bazami danych (MS SQL Server,
    Postgresql)
    * Znajomość i doświadczenie z takimi technologiami jak Azure,
    Docker, Jasmine, Selenium

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w międzynarodowym zespole
    * Pracę w zwinnej metodologii
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Długofalową, stałą współpracę na podstawie umowy o pracę
    * Pracę na laptopie z minimum 2 monitorami
    * Pracę z Klientem Wewnętrznym
    * Brak korowych godzin rozpoczęcia pracy - godziny elastyczne
    * Okazjonalną pracę zdalną
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta Multisport
    * Ubezpieczenie na życie
    * Parking pod biurem wraz z parkingiem rowerowym
    * Prysznice w biurze
    * Pokój relaksu
    * Inicjatywy wewnętrzne, takie jak:
    * Program mentorski i coachingi
    * Warsztaty dostosowane do zainteresowań
    * Wyjścia/wyjazdy integracyjne, w tym również zagraniczne
    * Szkolenia
    * Lekcje języka angielskiego
    * "Słodkie Poniedziałki"
    * Firmowe lunche w każdy czwartek