PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Senior Programmer (C#/Unity) <=

  • 1. Data: 2019-10-16 13:30:03
    Temat: Katowice => Senior Programmer (C#/Unity) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest jednym z największych na świecie wydawców i
    producentów gier (przygodowych, ale nie tylko). Zespół liczy
    ponad 140 pasjonatów gier wideo. Posiadają przyszłościowy plan
    rozwoju. A ponieważ pasje są po to, by się nimi dzielić,
    przenoszą gry na wszystkie najważniejsze platformy (PC, Mac,
    iPhone, iPad, Android, Windows, Xbox One oraz PlayStation) - by
    ludzie na całym świecie mogli odkryć produkcje tworzone z
    dbałością o szczegół i wyobraźnią. Czy to działa?
    Oczywiście! Ponad 12 milionów pobrań rocznie to najlepszy
    dowód, że elektroniczną rozrywkę traktują bardzo poważnie.

    *****
    ***** Senior Programmer (C#/Unity)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * programowanie nowych feature'ów do gry z gatunku Casual F2P
    (obecnie Match-3, w perspektywie roku - nowy projekt)
    * tworzenie i rozwój innowacyjnej technologii do gier z gatunku
    Match-3
    * optymalizowanie procesów i narzędzi
    * bliska współpraca z 4 programistami (również mentoring/wsparcie)
    * praca w 20-osobowym interdyscyplinarnym zespole

    ***** Nasze super wymagania:

    * 8+ lat doświadczenia w C# (niekoniecznie komercyjnego)
    * 5+ lat doświadczenia w Unity (min. 3 lata komercyjnego)
    * 3+ lata komercyjnego doświadczenia w branży gier
    * Ukończone i skomercjalizowane co najmniej 2 gry
    * Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie i pisanie
    dokumentacji
    * Umiejętność do pracy w zespole
    * Gotowość wzięcia na siebie odpowiedzialności (ownership)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość GITa
    * Doświadczenie w tworzeniu gier F2P
    * Własne projekty gier
    * Doświadczenie w pracy z machine learning / artificial intelligence

    ***** Oferujemy:

    * indywidualnie dopasowany budżet szkoleniowy
    * umowę o pracę lub B2B (takie same benefity, przy B2B płatny
    urlop, L4 płatne 100%)
    * spotkania integracyjne z zespołem
    * brak dress code
    * elastyczne godziny pracy (10:00-15:00, godziny, w których należy
    być w siedzibie)
    * w razie potrzeby praca zdalna

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>