PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => SAP Commerce Cloud (Hybris Commerce) Developer <=

  • 1. Data: 2019-07-12 09:00:03
    Temat: Katowice => SAP Commerce Cloud (Hybris Commerce) Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, globalnej firmy, działającej na wielu rynkach,
    zatrudniającej kilkadziesiąt tysięcy osób na całym świecie,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** SAP Commerce Cloud (Hybris Commerce) Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Rozwój platformy SAP Commerce Cloud
    * Rozwój, testowanie i utrzymanie komponentów bazujących na
    technologii Java
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Analiza potrzeb Klientów
    * Współpraca z analitykami i architektami nad uszczegółowieniem
    założeń projektowych
    * Odpowiedzialność za realizację i utrzymanie powierzonych
    projektów
    * Gotowość rozwiązywania problemów, które pojawiają się podczas
    realizacji projektów
    * Świadczenie doradztwa oraz współpraca z zespołem wewnętrznym
    firmy jak i zewnętrznym

    ***** Nasze super wymagania:

    * Dobra znajomość programowania na platformie SAP Commerce Cloud
    potwierdzona doświadczeniem
    * Dobra znajomość programowania w języku Java potwierdzona
    doświadczeniem
    * Dobra znajomość frameworków Spring oraz Hibernate
    * Dobra znajomość technologii HTML, JavaScript, JMS, Web Services
    * Dobra znajomość XML oraz technologii z nim związanych
    * Dobra znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
    * Znajomość narzędzi do budowania oprogramowania (MAVEN, Ant,
    Docker, Git) i testowania (jUnit, Mockito)
    * Znajomość popularnych i stosowanych frameworków programowania
    oraz wzorców projektowych
    * Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej
    wykorzystującej UML
    * Umiejętność analitycznego myślenia i tworzenia koncepcji
    rozwiązań w oparciu o komponenty Java
    * Dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność,
    zdolności interpersonalne i prezentacji
    * Dyspozycyjność oraz mobilność w zakresie realizacji projektów
    na terenie Polski oraz poza granicami kraju (w wymiarze do
    ustalenia)
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    komunikację z Klientami oraz innymi członkami zespołu
    projektowego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Certyfikaty Oracle Certified Professional, SAP Hybris Commerce

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (b2b/umowa o pracę)
    * Ciekawa praca w gronie profesjonalistów z wieloletnim
    doświadczeniem w międzynarodowych firmach
    * Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
    * Możliwość rozwijania kompetencji i zdobycia doświadczenia przy
    rozwoju systemów informatycznych dla największych polskich i
    europejskich firm
    * Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta
    Multisport
    * Codziennie świeże owoce

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>