PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Project Manager (m/f) <=

  • 1. Data: 2019-01-23 12:45:02
    Temat: Katowice => Project Manager (m/f) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla wiodącego europejskiego i światowego lidera w dziedzinie
    rozwoju, dostarczającego i wdrażającego innowacyjne,
    zaawansowane technologie informatyczne milionom klientów z
    sektora bankowego, handlu detalicznego, a także centrom
    logistycznym czy rozliczeniowym. Posiadającego ponad 130 biur na
    całym świecie, w których zatrudnia ok 25 000 pracowników,
    podzielonych na kilkunastoosobowe zespoły, podchodzącego
    indywidualnie zarówno do Klientów dostarczając im profesjonalne
    narzędzia, jak i do własnych pracowników poprzez zapewnianie
    indywidualnych ścieżek rozwoju dostosowanych do danej
    specjalizacji. Producenta bankomatów i systemów płatności,
    będącego partnerem 90 na 100 największych instytucji
    finansowych, działającego od ponad 63 lat na skalę
    międzynarodową, z czego 27 lat na Polskim rynku, gdzie utworzył
    już 3 międzynarodowe centra o zasięgu europejskim i globalnym,
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Project Manager (m/f)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie dostawami projektów oprogramowania oraz ich
    utrzymaniem
    * Zarządzanie zmianami w projekcie, harmonogramem projektu oraz
    kosztami projektu, stosując odpowiednie techniki weryfikacji
    * Zapewnianie realizacji projektu zgodnie z ustaleniami i procesami
    korporacyjnymi dotyczącymi dostaw oprogramowania
    * Umiejętność bieżącej obserwacji i oceny projektów zapewniając
    tym samym szybką reakcję w razie pojawiających się ryzyk i
    współzależności wraz z ich rozwiązywaniem, zarówno z
    tecnicznego jak i operacyjnego punktu widzenia.
    * Współpraca z klientem oraz wieloma wewnętrznymi organizacjami w
    sprawie utrzymania oraz priorytetyzacji zaległości w zakresie
    wad produktu.
    * Przygotowywanie planów wdrożeniowych oraz koordynowanie utrzymania
    wypuszczanych produktów
    * Udział w podwyższaniu jakości utrzymywania produktów
    * Praca z wewnętrznym zespołem PMO w celu zapewnienia bieżacych
    informacji na temat statusu projektu
    * Bieżące raportowanie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i / lub
    doświadczenia w zakresie zarządzania dostawami oprogramowania i
    wypuszczania nowych produktów
    * Bardzo dobre zdolności komunikacyjne oraz rozumienie potrzeb
    Klienta
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiających
    swobodną komunikację (min. B2)
    * Kwalifikacje w zakresie metodologii zarządzania projektem (np. ITIL
    Prince2, PMP itp.)
    * Krytyczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w metodyce Agile
    * Doświadczenie w branży Retail
    * Dodatkowe języki (francuski / włoski / niemiecki / hiszpański)

    ***** Proponujemy:

    * Współpracę w oparciu o umowę B2B z płatnym urlopem
    * Możliwość innych form zatrudnienia (umowa o pracę)
    * Wielokulturowe środowisko pracy
    * Prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
    * Kartę Multisport
    * Ubezpieczenie na życie i wypadkowe
    * Szkolenia zawodowe (wewnętrzne i zewnętrzne)
    * Szkolenia językowe
    * Parking pod biurem wraz z parkingiem rowerowym
    * Prysznice w biurze
    * Elastyczne godziny pracy (7:00-9:00)
    * Okazjonalną pracę zdalną
    * Regularne wyjścia firmowe