PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Programista .Net / C# <=

  • 1. Data: 2018-02-12 09:10:03
    Temat: Katowice => Programista .Net / C# <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta firmy zajmującej się Informatyką dla biznesu,
    dostarczaniem nowoczesnych, kompletnych, zintegrowanych,
    oprogramowań oraz infrastruktury sprzętowej, systemów
    usprawniających procesy sprzedaży, gospodarki magazynowej,
    zakupów dla firm jedno i wielo-oddziałowych, a także grup
    kapitałowych poszukujemy osoby na stanowisko

    *****
    ***** Programista .Net / C#
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * samodzielna implementacja oprogramowania w powyższych narzędziach
    programowych,
    * testowanie oprogramowania,
    * dokumentacja kodu źródłowego

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Praktyczna znajomość technologii C#.NET,
    * Znajomość relacyjnych baz danych
    * Minimum roczne doświadczenie na stanowisku programisty.
    * Doświadczenie w tworzeniu aplikacji biznesowych.
    * Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznej,

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość ASP.NET, HTML, CSS,
    * praktyczna znajomość MSSQL (T-SQL),Oracle
    * znajomość środowiska Windows w zakresie obsługi i konfiguracji
    AD i IIS 6.0 i nowszych,
    * doświadczenie w tworzeniu aplikacji internetowych z wykorzystaniem
    powyższych technologii,

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne warunki płacowe
    * możliwość rozwoju zawodowego ( kursy i szkolenia )
    * elastyczne godziny pracy
    * możliwość realizowania własnych pomysłów
    * umowę o pracę
    * pracę w komfortowych warunkach - ładne wnętrza, gwarantowane
    miejsce parkingowe, bardzo dobry dojazd do głównych szlaków
    komunikacyjnych, wyposażona kuchnia i jadalnia
    * możliwość realizowania własnych pomysłów
    * pracę w młodym, otwartym, pozytywnym zespole
    * pomoc we wdrożeniu w pracę
    * wyjazdy integracyjne
    * imprezy sportowe

    Aplikuj tu / Send your CV: