PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Performance analyst <=

  • 1. Data: 2022-09-27 09:00:07
    Temat: Katowice => Performance analyst <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, to francuski międzynarodowy lider w logistyce
    motoryzacyjnej z przeszło pięćdziesięcioletnim doświadczeniem
    i szukamy kandydata do nowo powstałego biura w Katowicach:

    *****
    ***** Performance analyst
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * analizowanie i monitorowanie danych dotyczących ładunku
    transportu,
    * proponowanie oraz implementowanie struktur metodologicznych dla
    analizy oraz rozwiązywania problemów,
    * zarządzanie przepływem towarów, danych i środków finansowych
    związanych.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * wykształcenie z zakresu inżynieryjnego, lub transportu i
    logistyki,
    * minimum dwa lata doświadczenia powiązanego z analizą danych,
    * dobra znajomość Microsoft Excel oraz Power BI,
    * znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    * zdolność do analizowania oraz rozwiązywania problemów.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość supply chain.

    ***** Oferujemy:

    * pracę w systemie hybrydowym z biurem w Katowicach, po okresie
    wdrożenia,
    * stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    * umowę o pracę,
    * opiekę medyczną oraz ubezpieczenie,
    * kartę multisport,
    * liczne szkolenia wdrażające,