PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKatowice => Front-end Developer (rozwój w kierunku Fullstack - C#) <= › Katowice => Front-end Developer (rozwój w kierunku Fullstack - C#) <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Katowice => Front-end Developer (rozwój w kierunku Fullstack - C#) <=
    Date: Wed, 16 May 2018 07:15:02 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, światowego lidera w zakresie ochrony danych i
    informatyki śledczej, którego rozwiązania znalazły
    zastosowanie, m.in. w NATO i zostały nagrodzone przez Departament
    Obrony Stanów Zjednoczonych. Posiadający wśród swoich 30
    oddziałów największe i najbardziej zaawansowane technologicznie
    laboratorium odzyskiwania danych w Środkowej i Wschodniej
    Europie, szukamy do jedynego Centrum Rozwoju Oprogramowania w
    Europie, w którym powstają kluczowe narzędzia wykorzystywane
    przez ponad 40 biur firmy zlokalizowanych w 19 krajach, osoby na
    stanowsko:

    *****
    ***** Front-end Developer (rozwój w kierunku Fullstack - C#)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w tworzeniu oprogramowania na podstawie którego świadczone
    będą usługi związane z przetwarzaniem dużej ilości
    informacji na potrzeby sektora prawnego

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 2-3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
    * Doświadczenie z Typescript, WebAPI lub innymi frameworkami
    wykorzystywanymi we front-end
    * Doświadczenie z Angular 2/4/5 lub React lub JQuery
    * Chęć rozwoju w języku C# w kierunku Fullstack
    * Nastawienie na potrzeby Klientów i ciągłe ulepszenia
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
    * Komunikatywność

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość C#
    * Znajomość wzorców projektowych
    * Doświadczenie z technologiami:
    ** T-SQL, GIT, VSTS
    ** Protractor, Jasmine, Selenium
    ** PrimeNG

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w międzynarodowym zespole
    * Praca na najnowszych technologiach, w tym między innymi w:
    ** .NET Core
    ** VSTS
    ** Angular 5
    * Pracę w zwinnej metodologii
    * Rozwój w kierunku Fullstack Developera (C#)
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Długofalową, stałą współpracę na podstawie umowy o pracę
    * Pracę na laptopie z minimum 2 monitorami
    * Pracę z Klientem Wewnętrznym
    * Brak korowych godzin rozpoczęcia pracy
    * Okazjonalną pracę zdalną
    * Elastyczne godziny pracy
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta Multisport
    * Parking pod biurem wraz z parkingiem rowerowym
    * Prysznice w biurze
    * Inicjatywy wewnętrzne, takie jak:
    ** Program mentorski
    ** Warsztaty dostosowane do zainteresowań
    * Wyjścia/wyjazdy integracyjne, w tym również zagraniczne
    * Szkolenia, w tym również zagraniczne
    * "Słodkie Poniedziałki"
    * Firmowe lunche w każdy czwartek
    * Bardzo dobrą kawę